8 Haziran 2010 Salı in , ,

CocaCola haklı olanı seçecek inanıyorum:)


Bu bloga yazmaya yaklaşık 2 sene önce yurt dışındayken başladım.Biraz sıkıntıdan biraz geçmişin modası günlükleri özlediğimden.Yeri geldi acımı,üzüntümü paylaştım yeri geldi politikaya bulaştım.Ama asla blogumla para kazanma,çıkar sağlama amacı gütmedim.Onunla yarışmalara da katılmadım.Ha bloglarıyla para kazananlara da sözüm yok ama bir tane bile reklam almıyorsam,almak istemiyorsam nedeni budur.

Çocukluğumdan beri iletişime yakın ilgi duydum,radyo yapmaya çalışmam,telefonların içini açmam vs... derken günümüz tam da benim çağım.Bu blog ile hayatımı paylaşabiliyorum,yazdıktan sonra saklamak durumunda olmadığım yatarken yastığımın altına koyduğum bir günlükten daha fazlası benim için.

Cocacola'nın düzenlediği blogger yarışmasına katıldım:)İlk defa hayatım da blogumla bir şey yapmak istedim.Gerçekten istedim çünkü ufacık hayalimi gerçek kılacak belki bu yarışma.Spor yazarı/yorumcusu olma yolunda büyük bir adım atacağım.Burcu Esmersoy'dan neyim eksik diyorum bazen hatta daha az pot kırar futboldan daha iyi anlarım.Bu yarışmaya 2 senelik gerçek bir blogger olarak katılıyorum.Blogumu şu anda 1. olacak olan blogger gibi Afrika'ya gitmek için açmadım.Afrika benim için çok da mühim değil aslında Afrika olmasa da turnuva Türkiye de düzenlense ben yine bu turnuvayı aktaracak blogger olmak isterdim ki zaten FIBA 2010 WORLD CUP TURKIYE yi FIBA beni seçtiği için onlarında desteği ve yardımıyla twitter ve blogum da paylaşacağım.

Ve anlamadığım şekilde bu yarışmaya eğer haketmediği halde şu anda 1. olan kişiyi gönderirlerse gerçekten üzüleceğim.Cocacola'nın bunu yapmayacağına inanmak istiyorum.Hadi diyelim ben gidemedim ama o insanında gitmesini istemem çünkü daha iyileri var ondan.Gerçekten blogger yarışması ise bu.Biraz renk katmamız isteniyorsa ona göre seçim yapacaklarına inanıyorum.

Bu yazıyı yazdım çünkü gerçekten neye göre oy veriliyor onu da anlamadım.Ha elbette bende tanıdıklarıma arkadaşlarıma linki attım ama zaten onlar benim blogumu bilen insanlar tesadüf olmadı bu yarışma onlar için.Ama blogunu bile kesip kopyaladığı haberlerden oluşturan ve 4 günlük blog sahibi olan bir insanın neye göre bu yarışmaya katıldığını gerçekten bilmek istiyorum.

Herkesin elini vicdanına koyarak oy vereceğini jürinin bu şekilde karar vereceğine inanıyorum.Destek veren herkese teşekkür ediyorum:)

Oy vermek isteyenler için oylama hala devam ediyor:


http://www.90turk.com/adaylar.aspx Burdan verebilirsiniz bana vermek isterseniz 2. sayfadayım(Özge)





tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.'' tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''

6 Haziran 2010 Pazar in

Yol Arkadaşım...


Karşınıza biri çıksa ve size hiç yaşatmadığınız şeyleri yaşatsa,duymadığınız şeyleri söylese,incelikli davransa,ince davransa...Pamuğa sarılmış gibi hissetmek olsa bunun adı ve onun adı yüreğinizde pamuk olsa.Ona sarılsanız sarmalansanız.Kapılıp gitseniz akıntıya ve akıntı o olsa.Bir yandan bağlanmanın körelmek,saplanmak,bir sigaraya bağlanır gibi birine bağlanmak zayıflık olsa da siz zayıflıklarınızı onun önünde soyunabileceğinizi bilseniz de hala çekingen olur muydunuz bağlanmaya, ona bağlanmalara?

Tüm elbiselerimden kurtuldum,çırılçıplak ve dirençsiz halimle beni anlayan birini yolladı yukardaki bana ve onun yüzünü kara çıkarmak istemiyorum hediyemi kaçırarak.Dolu dolu yaşarken aşklarımın hepsini tam da tükenmişliği hissetmiştim geldiğinde tam da eros ölmüş helvasını yiyelim dostlar demekteydim.Ama güzel bir tesadüf 1 saat içinde yaşadığım o kısa karşılaşma ve olan her şey bir büyü sanki.Kapris yok,naz yok,adam gibi adam olduğuna inanmak istiyorum ve tüm göstergeler öyle olduğu yönünde.Canımı yanmayacak gibi bu sefer ona teslim edersem kendimi.Bu bir yolculuksa çok iyi bir yol arkadaşı olacak kendisi bana eminim.O halde ne duruyorum ki? Hem durduğu mu kim söyledi ki?

Aranızdan erkeklere sövüp sayanlar vardır.Ben de o gruptaydım hala da biraz ordayım ama iyi erkeklerde var dostlarım yürekli adamlarda var bakmayı bilene...Yaşanan tüm o acı tecrübelere baktığım alanın tam ortasında her şer de bir hayır vardır yazıyor.Ve onlara beni olgunlaştırdıkları için teşekkür ediyorum.Belki odun birine rastlamasaydım iyinin kıymetini bilemeyecektim...
Her neyse kendisi beni msn'de bekler çok bekletmek olmaz değil mi?

Paylaşın istedim duygularımı ilk buraya yazmak istedim.Şans dileyin bana:)











tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.'' tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''

27 Mayıs 2010 Perşembe in , , , ,

7 Yıldan Bu Yana Türkiye'de yaşadığımız ilkler







Bana gelen bir maili sizinle paylaşmak istedim.Belki gözlerimiz biraz daha açılır;


YEDİ YILDAN BU GÜNE TÜRKİYEDE YAŞADIĞIMIZ İLKLER .

AKP Genel Merkezi' nin canını oldukça sıkan bu maili bugüne kadar tam 7 milyon kişi gördü...

* İşte AK Parti' nin canını çok sıkan o mail:


Türkiye' deki icraatlarının unutulmaması ve bakar körlerin gak guk etmemesi için Tayyip Erdoğan liderliğindeki AKP' nin Türk siyaset tarihindeki bazı ilklerini hatırlatmakta yarar görüyorum.
* 1- İlk defa bir Başbakan " Tezkere geçmezse memura maaş ödeyemeyiz " dedi
*2- İlk defa ekonomi büyürken işsizlik arttı.
*3- İlk defa cari açık verilirken döviz kuru arttı.
*4- İlk defa bir Başbakan zam isteyen memura " İMF' yi ikna edin " dedi.
*5- İlk kez ithalat 100 milyar doları aştı.
*6- İlk kez cari a çığın üstünde borçlanma yapıldı
*7- İlk kez Yunan kilise bankası Türkiye' de banka satın aldı.
*8- İlk defa domuz, kesimlik hayvanlar arasına alındı
*9- İlk defa düşük faizli dış borç, yüksek faizli iç borç ile ödendi.
*10- İlk defa bir Başbakan ve Dışişleri Bakanı, islâmiyeti yok etmeye yemin eden bir Papa' nın heykeli önünde fotoğraf çektirdi.
*11- İlk defa bir Başbakan " Toprak satılıyorsa alıp götürmüyorlar ya " dedi.
*12- İlk defa bir cami kiliseye çevrildi.
*13- İlk defa kilise ve havralar imar planında yer aldı.
*14- İlk defa bir Başbakan Yahudi düşünce kuruluşundan " Üstün Cesaret Ödülü " aldı.
*15- İlk defa Türk askerinin başına ABD güçlerince çuval geçirildi.
*16- İlk defa bir Başbakan " bir dönem dini kullandık " dedi.
*17- İlk defa petrol kanunu ile yabancılara 50 yıllık imtiyaz verildi.
*18- İlk defa yabancı rantiyecilere vergi muafiyeti tanındı.
*19- İlk defa iletişim sektörünün tamamı yabancıların eline geçti.
*20- İlk defa tezkere ret edilmesine rağmen Dış İşleri Bakanlığı genelgesi ile silahlar Türkiye üzerinden geçti.
*21- İlk defa bir Başbakan İslâm dünyasının sınırlarını değiştirecek BOP' un eş başkanı oldu.
*22- İlk defa bir Başbakan Müslüman topraklarını işgal eden ABD askerlerinin evlerine sağ salim dönmeleri için dua ettiğini açıkladı.
*23- İlk kez İsrailli bir işadamına çok gizli bir şekilde 800 milyon dolar kaynak aktarıldı.
*24- İlk defa bir Başbakan yapılan ihalede önce uçak istedi ama sonra Mercedes' e razı oldu.
*25- İlk defa fındık üreticileri en büyük mitingi yaptı.
*26- İlk defa bir Başbakan Türkiye' yi pazarladığını açıkça itiraf etti.
*27- İlk defa tarımsal üretimde dış ticaret açığı ortaya çıktı.
*28- İlk defa bir Başbakan çiftçilere " Gözünü to p rak doyursun " dedi.
*29- İlk defa kap kaç diye bir sektör ortaya çıktı.
*30- İlk defa zina suç olmaktan çıktı.
*31- İlk defa bir Başbakan en fazla yurt dışı gezisi yaptı.
*32- İlk defa bir Başbakan " Borç yiğidin kamçısıdır " diyerek borçlanmayı bir başarı olarak gösterdi.
*33- İlk defa enflasyon % 10 artarken pancar fiyatları 99 kuruştan 88 kuruşa indi. *34- İlk defa çiftçi ve emekliden vergi alınması sözü verildi.
* 35- İlk defa bir Başbakan Danışmanı Amerikalılara Başbakan için " Bu adamı kullanın, onu rogara süpürmeyin " dedi.
*36- İlk defa GSMH artarken KDV tahsilâtı yerinde saydı.
*37- İlk defa bir Başbakan TMSF katkısıyla bu kadar çok TV ve gazete yönlendirdi. *38- İlk defa Türkiye Cumhuriyeti' nin Cumhurbaşkanı misafir olarak gelen bir kralın ayağına gitti. Hem de 10 Kasım günü. < /u>.
. *39- İLK DEFA BİR BAŞBAKAN ÇİFTÇİYE " ANANIDA AL GİT " DEDİ...
*40- İLK DEFA BİR BAŞBAKAN ŞEHİD ZİYARETTİNDE " ASKERLİK YAN GELİP YATMA YERİ DEĞİLDİR " DEDİ *41- İLK DEFA BİR BAŞBAKAN 300 METRELİK GEMİYE GEMİCİK DEDİ.
*42- İLK DEFA BİR BAŞBAKAN ..... GAZETELERİNİ OKUMAYIN TELEVİZYONLARINI AÇMAYIN DEDİ.
*43- İLK DEFA BİR BAŞBAKAN ATATÜRKÇÜ DÜŞÜNEN İNSANLARI DİNSİZLİKLE SUÇLADI.
*44- İLK DEFA BİR BAŞBAKAN İÇİN CUMHURİYET MİTİNGLERİ YAPILDI.
*45- İLK DEFA BİR HALK KENDİ LÂİKLİĞİNDEN VE ÖZGÜRLÜĞÜNDEN KORKTU...
*46- İLK DEFA ATAMI ANLIYORUM.
Bu hızla Tayyip Erdoğan b u dönemde ülkemizde ki her şeyi özelleştirmiş olacak... İş bu ya özelleştirmeye ve satmaya kafayı takmış olan başbakanımız en sonunda kendisini özelleştirir mi?
*- Türk Telekom, Arap' ın.
*- Telsim İngiliz' in.
*- Kuşadası Limanı İsrailli' nin.
*- İzmir Limanı Hong Konglu' nun...
*- Araç muayene işi Alman' ın.
*- Başak Sigorta Fransız' ın.
*- Adabank Kuveytli' nin.
*- İETT Garajı Dubaili' nin.
*- Avea Lübnanlı' nın.
*- Petkim? Ermeni' nin. ( Kazak'a sattık, dediler. Kazağı bir çıkardık Ermeni...) *- Rakı, Amerikalı' nın.
*- Finansbank Yunanlı' nın...
*- Oyakbank Hollandalı' nın.
*- Denizbank Belçikalı' nın.
*- Türkiye Finans Kuveytli' nin.
*- TEB Fransız'ın.
*- Cbank İsrailli' nin.
*- MNG Bank Lübnanlı' nın.
*- Alternatif Bank Yunanlı' nın.
*- Dışbank Hollandalı' nın.
*- Şekerbank Kazak' ın.
*- Yapı Kredi' nin yarısı İtalyan' ın.
*- Turkcell' in yarısı Finli' nin Rus' un.
*- Beymen' in yarısı Amerikalı' nın.
*- Enerjisa' nın yarısı Avusturyalı' nın.
*- Garanti' nin yarısı Amerikalı' nın.
*- Eczacıbaşı İlaç, Çek' in.
*- İzocam, Fransız' ın.
*- TGRT ( Fox ) Amerikalı' nın.
*- Demirdöküm Alman' ın.
*- Döktaş Fransız' ın.
*- Süper FM Kanadalı' nın. Hepsi TÜRK' tü bir zamanlar... sadece 8.5 yıl önce. ( yani AKP hükümetinden önce

UYAN EY TÜRK KENDİNE DÖNMEYİ DENE













tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.'' tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''

5 Mayıs 2010 Çarşamba in , , , ,

Denizlere Bir Mektup...


Bugün 6 Mayıs.Yakın tarihimizin en rezil,en vicdansızca, en haksız uygulamasının yapıldığı gün.

Bugün Deniz Gezmiş,Hüseyin,İnan ve Yusuf Aslan birbirlerinin idamlarını izlemek suretiyle vahşice yok edildiler.
Ne için?Özgür ve antiemperyalist Türkiye için.
Ne için? Atatürk’ün Bursa Nutku’nda dediğini yaptıkları için
Ve ne için? Bugünlerde bizi ekonomik ve siyasal tam bağımsız Türkiye bırakabilmek için.
Çok şey değişti be Denizim.Demek,diyebilmek isterdim ki sana,sizlere artık Amerikan politikalarına alet değiliz artık Avrupa denen olguya karşı dimdiğiz.Ama gelinen nokta farklı.
Sizler güneşin çocukları gittiğinizden beri çok şey oldu.
Önce tek yumruk başlayan bu hareket binlerce parçaya bölünerek birbirini kırdı 80’lerde…Sizlerden kalan sağlar da bu vakit çatışmalar da ve idam sehpalarında verdi canını.
1 sağa 3 sol hapse atıldı.Sağcılar da solcular da derken işin içine şeriat girdi din girdi.Fetullah denen bir adam türedi.Müridi oldu,peygamber sayılacak hale geldi.Onun adamları türedi sen Demirel’e kurban ol dedittirdi.Erbakan’lar ve RTE’ler dönemi başladı.CHP,Atatürk’ün partisi var ya hani vaktiyle fotolar da onun 6 okunu gösterdiğin işte o partinin başına üremez,üretmez kısır bir adam geçti Baykal adında.Ne sağ bildiğin sağ ne sol bildiğin sol.MHP’ye kurban olurum şu dönemde.Keşke diyoruz bizler keşke MHP ve CHP elele verse de şu şeriat illetinden şu başımızdakilerden kurtarsa bizi.
Basın satılmış artık.Her şey pozitif onlara göre.TV’ler satılmış.İktidar yanlısı bir medya var karşımızda.Artık yanlış dış politikalarımız yüzünden yapmadığımız soykırımı yaptı diyorlar.Onu geçtim kardeşimiz Kürtler var ya hani senin Türk-Kürt kardeşliği diye bahsettiğin onlardan bazıları şuan dağlarda askerimizi canımızı öldürüyor vatanı parçalamaya bölmeye çalışıyor.Senden sonra çok şey değişti.
Belki yaşasaydın belki daha akıllıca davransaydın.Mutlak güçlü bir lider olurdun.CHP nin başına geçer ülkeyi bu belalardan kurtarırdın.
İdam cezası bu ülke de hak edene hiç verilmedi be Denizim…Erdal Eren’de gitti sizden sonra o sizi bulmuştur oralarda.Şuan yılanın başı Apo’yu besliyoruz sözde idam cezası kalktığı için…Asıl idam edilmesi gerekenler meclisin başında iken biz sizleri asmışız.Biz geleceğimizi asmışız.O yüzden bu sağ da bu sol da şuan bunu hak ediyor fazlasıyla.Ama tüm bunları halkın çekmesi neden?
Öyle bir sol devraldı ki sizin bıraktığınız yeri şuan Mac’te yemek yedikten sonra 1 Mayıs gösterilerine katılan bir gençlik var.Bir çoğu seni tanımıyor.Ve üzgünüm ama içimden boku bokuna öldüğünü söylemek geliyor.Çok gençtin çok çocuktun ideallerin vardı.Ama bu ideallerin hiç birini şuandaki domuzlar anlayamıyor.En solcu solun en sağındaki CHP yi tutarken biz nasıl solculuktan eşitlikten kardeşlikten bahsedebiliriz?Kardeşlerimiz Kürt’ler Aleviler ve binbir çeşit etnik kökenimiz bize karşı kışkırtılırken biz hangi soldan söz edebiliriz?
Ellerim bağlı oturuyorum.Babamın Mamak cezaevinde aylarca yattığı günlerin,annemin Balgat katliamına tanık olduğu günlerin anılarını dinliyor ve sizlere dair kitaplar okuyorum çocukluğumdan beri.Ben devrimcilerin çocuğuyum.Ben solcu bir düşüncenin evladıyım.Ama gel gör ki şuan ki sol ile kıçını silmezsin.
Bir çok genç seni Hatırla Sevgili dizisiyle tanıdı bilir misin?KomikJ
Yukarı da dedim ya keşke gitmeseydin.Sol sensiz sol değil diye…Boşver bakma sen bana fazla mantık olmuş hep benim başıma bela…Sizler iyi ki idealleriniz uğruna gittiniz iyi ki vardınız Güneş çocuklar.Selamlar olsun herbirinize.Hüseyin,Yusuf,Deniz,Mahir,Erdal,Taylan Özgür ve niceleri….



tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.'' tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''