9 Ocak 2009 Cuma in , ,

Yeni bir yıl yeni planlar...



Uzun zaman oldu yazmayalı yazacak zaman bulamadım desem kuyruklu bir yalan söylemiş olacağım en alasından o yüzden susmak tercih başı:)

her neyse estonyadan ayrıldım,istanbul, kayseri,istanbul,izmir derken kayseriye dün gece itibariyle ulaşmış bulunmaktayım..Gelir gelmez iş bulmam tabi bu krizde insanın bildiği dillere şükretmesi gerektiği gerçeğini ortaya koyuyor:)kayseriden ayrılmadan önce kocasinan ve melikgazi ilçe milli eğitim müdürlüklerine yaptığım ingilizce öğretmenliği başvurusuna gelen cevaba göre bu pazartesi yeni okulumda işe başlıyorum:)İşin ilginç yanı en çekindiğim yapmak istemediğim belli yaşımın küçüklüğünden belkide o yaştaki insanların seviyesiz sohbetlerini bildiğimden ötürü liseydi...Ama liseden başlıyorum gelin görünki...Eğitim fakültesi diplomamı öpüp başıma koyuyorum beni satış asistanlığından kurtardığı için...Yoksa tezgahtar bile olmaya razıydımki düşünün gezmeye alışmış bir bünye iseniz ve de aile aile yeter nereye kadar diyorsanız,ailenizden para istemek artık zorunuza gidiyorsa işe başlamak en iyi çözümdür..Aslında şu rusça ve almancamı iyice ilerletip özel derste vermek istiyorum ama bakalım:)italyanca ve ispanyolca konusuna hiç değinmeyelim estonyaya gidip italyanca kapmış biri olarak:Dbirde estonca var ama kim estonca öğrenmek isterki:Dherneyse dil konusunda yetenekli olduğumu görmezden gelerek hemen başka bir konuya atlayayım...Yazın ki planlarımdan mezun olduktan hemen sonra milanodan başlayarak tüm italyayı turlamak ardından istanbula gelerek 5-6 gün durduktan sonra izmire ordan kafa dinleyebileceğim dünya üzerindeki tek yer olan akçaydaki yazlığımıza geçeceğim...Bodrum'a da gitmek istiyorum bu sene fakat ne zamanım olur nede enerjim:)Sonbahara geçelim;brukseldeki milli takımın maçına gideceğim umarım:)kışında bayram tatilinde mısır yaparım sanırım..işte bir senelik gezi planımı çıkardım bile:):)Tabi şimdilik hepsi kağıt üstünde ama ancak plan yapmak işin yüzde ellisidir benim için her zaman bilet almaksa geri kalan 49 u yüzde 1 mi oda uçağın düşmesidir:D:D