24 Kasım 2008 Pazartesi in

Hayat bir garip..

Yorucu bir gün daha gelip geçti...Ne mi yaptım sabaha kadar matematik ödevi yaptıktan sonra sabah AUTACAD dersimin altını çizdim yok bir daha estonca AUTOCAD Allahım bu bir rüya mı sabah 6da kalkmak yok demekti bu yada pazar'ı pazartesiye bağlayan geceyi aman kalkamam uyuyamam korkusuyla geçirip ardından gelen berbat uykusuz pazartesilerin sonuydu...
Onun dışında meşhur alışveriş merkezi Kristinaya gittikten sonra ferry ticket'ımın STOCKMAN'den alındığını farkedip şehrin öteki alışveriş merkezine ışınladım kendimi 21.yüzyılın en pratik ışınlama aleti otobüsü kullanarak yaa kimse kusuruma bakmasın uçan arabaları kullanamadım hava trafiği kar nedeniyle çok yoğundu..Herneyse biletin saatinide değiştirdikten sonra kendimi finnish moda sektörünün önde gelen devi seppalada buluverdim zira nedense sanki hepte bulmak istiyor gibiydim..Aslında amacım gardırobuma gayet maskülen high heel olmayan bir çizme eklemekti ne varki size 36 yazan ayakkabı cennetinde buna ne imkan vardı??Bazen tesadüfler sizi baştan beri istediğiniz şeylerle karşılaştırır ruh eşinizi bulursunuzya o anda kapıdan içeri uzun bacaklı siyahi taş gibi vücudu olan 36 beden bir fıstık giriverdi..kaptığım gibi gittim deneme odalarına üzerime geçiriverdim sardı bedenimi...Ondan ayrıldıktan sonra ortada takı avına çıktım bir küpe bir el yapım şapka ve makyaj çantası avladım ve aşkımıda alarak kasaya yürüyüp hepsinin parasını peşin veriverdim hayat işte ne için geldim neyi buluverdim:):):)
Şuanda üzerimde aşkım biz artık iyi bir çiftiz ....

36 beden yüksek bel siyah kotum ve ben....

puahahah ya siz ne sanmıştınız???