11 Şubat 2010 Perşembe in

Twitter'da kendini ünlülerle takıldığı için ünlü sanan bitkiler ve ünlü olduğu için böbürlenen hayvanlar


Aslında bahsi lüzumsuz konulardan birini yazacağım sizlere.Konumuz twitterdaki ekolojik denge.Yani davranış oranındaki lüzumsuzluğa göre sıralayacağım tek tek..Bunu yapmadaki amacım kimseye kapak olsun diye değil sadece hakedene kapak olsun diye..
Twitter adlı bol sulak bitki ve yılışık hayvan içeren dünyamızdaki piramit 3 canlı grubunu kapsıyor.
1-Sıradan İnsanlar
2-Ünlü olduğu için böbürlenen hayvanlar
3-Kendini ünlülerle takıldığı için ünlü sanan bitkiler

3 Grubuda açıklayacağım bir sakin olunuz alttan başlayarak..




3-Kendini ünlülerle takıldığı için ünlü sanan bitkiler

Bu pramidin en aşağılık,en berbat,en çok bulunur kısmını oluşturur.Bu şahıslar devamlı ''Bebekte **** da oturuyorum'',''Cadde'de yemek yiyorum'',''Nişantaşında deve gördüm'',''Bahçede kaz gördüm'' tipinde tweetler atarlar.Tabi aralara da '' Şuan Demet Akalın'la yemekteyiz'',''Yine tüm tanıdıklar Çırağanda'' tarzı tweetler girerler.Hatta bu şahıslar işi abartıp ben Ece E. sevgilisiydim yaa cinsinde söylemlerde de bulunabilirler.Benim şununla haberim çıktı tarzında şeylerde diyebilirler.Hayır soracağım yahu Ece E. kim ki?Ortalık şeysi :) Üstüne bu tip şahıslarla takıldıkları için kendilerini cennetin 7. katında sanıp biz cehennemdeki insanlara ben sizin kadar düşemem biz ayrı dünyaların insanlarıyız mesajı verirler.Neresi cennet ,neresi cehennem ayrı tabi..Bizim gibi sıradan olamaz onlar.Her gün bir ünlüyle yer içer üzerine de bir tweet girerler şuan şunla oturuyoruz bilmem ne diye.Bu şahısların ortalık şeysi olan o tip ünlülerle sevgili bile olamayacak karizması vardır..Onlar bile bakmaz bunlara...Bunlar twitter'ın bitkileridir yerdeki otlar gibi çok bulunurlar ve herkes üzerlerine basar geçer.

2-Ünlü olduğu için böbürlenen hayvanlarBu tip sözde şahıslar dişe dokunur tek bir faaliyetleri bulunmaksızın ünlü olmuş hayvanlardır.Yaptıkları tek şey bolca yalan söylemek şu kadar şunu biliyorum demektir.Birde kendi etraflarında sürekli bir duvar vardır sadece ünlü olanlarla dialog kurar onları izlerler.Diğer kısım varoşlardır çünkü.Bu grup 3.grup olan onlara yılışan bitkileri yiyerek beslenen otoburlardır.Bunlardan da twitter da oldukça çok bulunur.Kimisi manken,kimisi mankenden bozma şarkıcı,kimisi köşeyazarı,kimisi mankenden bozma oyuncudur,gerçek şarkıcı ve oyunculardan da bazıları bu tip tavırlara girebilmektedirler pek tabi..Köpekleri öldüğü için yas ilan ederler.Ayakkabılarının ayaklarını vurduklarından bahsederler.Birlikte yer içer sonra yine birbirlerinin arkasından atarlar.Bunlara en iyi ayarı veren Ahmet Hakan'ın çakması ahmethce dir.Gönülden tebrik ediyorum kendisini burdan.
3-Sıradan İnsanlar
Kendi nacizane hayatlarını ortaya döker bu gerçek şahıslar,ister isimsizi olsun,ister kendi ismini vereni olsun hepsi de baştaki 2 gruptan kat be kat değerlidir çünkü hepsi mütevazidir.Yukardaki gruplara bakarak onları aşağılar ve çocuklarına öğütler verirler aman kızım aman oğlum sen bunlar gibi olma diyerek.Zira onlar için ne altınızdaki araba önemlidir ne de giydiğiniz gömleğin markası önemli olan yalan söylememek şu kadar dil biliyorum diyerek meşhur olup sonra fos olmamaktır.Önemli olan şu ünlü manken,sunucu benim sevgilimdi diyerek hava yapmaya çalışmamaktır zira bu tip hatunlar onların gözünde kaliteli ortalık şeyleridir çok bulunurlar.Gerçi bu tip söylemlerin doğruluğu da belirsiz ya neyse aldırmazlar işte.Onların hayatları belkide en güzelidir.

İşte sevgili okurlar görün ve bilinç sahibi olun çevremizdekiler hakkında.Okuyun ve öğrenin..

Son olarak gerçek sanatçılara,yazarlara sözümüz yoktur onlar başımız tacıdır.Zaten onlarında bu tip kaprisleri yoktur.





tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''

4 Comments So Far:

OnurT dedi ki...

Bu piramide göre de, ben şu "Kendini ünlülerle takıldığı için ünlü sanan bitkiler"e benzeyen sıradan bir insanım.

Kupa Kralı ツ dedi ki...

son derece doğru bi teşhis olmuş (:

lillith dedi ki...

Teşekkür ederim Harun'cum:)

Harkenraz dedi ki...

Kupa kralına katılıyorum :)