22 Kasım 2008 Cumartesi in

Ne yapıyorum ben yaa biri açıklasın??


Şu saatte bir parti davetini göz göre göre kaçırdığıma inanamıyorum..Birde o kadar hazırlanmışken...Ne aptal ne salak nede başka türlü sözlere tahammülüm var lütfen lütfen seçimlerimi eleştirmeyiniz zira o hakka sadece ben sahibim..
Erindiğim için mi?aynı yüzler aynı ortam olduğu için mi?yoksa dışarıda kar olduğu için mi?belki 3 birden belki biri bile değil...Açıklayayım...
Alışkanlıklardan nefret ettim bugüne kadar;yeni mekanlar,yeni hayatlar,yeni yüzler,yeni aşklar,yeni hayaller...Alternatif hep buldum şu yada bu şekilde..1.den sonraki tercihler size kıyaslama imkanı sağlar alıştığınız ilkinizle yeni içinde bulunduğunuz durumu...İyisine de rastladım kötüsünede ama nede olsa benim seçimim değilmiydi kime ne??
oysa şuanda içinde bulunduğum durum tam anlamıyla bir çıkmaz evet evet eğlence doygunluğu hastalığına yakalandım ve karaciğerimden ara sıra fasıl niteliğinde içkiye doyduğunu belirten türlü makamlarda sesler alıyorum..Karaciğrerini bile sarhoş eden birinin içmesi sağlıklımıdır değilmidir değil konumuz tabiki ki sağlığı düşünen kim-grip olmadığım sürece:D-
Az önce yani kırmızı rujumu sürüp siyah kalemle yeşil gözlerim ve beyaz tenimde herzamanki alıştığım kontrastı yaratırken düşündüm tüm bunları hem hazırlanıyordum belli belirsiz bir kararsızlık icinde hemde düsünyor..Ne yapıyordum ben yaa 2 gun once partiden batsın bu dünya nidalarında bağırarak gelen ben değil miydim yetmezmiydi bu dağınık hayat ve artık sabah 6 da üzerimle yatıp sabah aksamdan kalma akmış rimellerle aynadan kendini izleyen kızın görüntüsü nereye kadar sürebilirdi...
Öte yandan diğer seçenekte hicte parlak görünmüyordu evde oturacak yan odamdaki gaylerin kıkırdamalarını dinleyerek bilimum relax vaziyette xxl thsirt u kendime gecelik bilerek toplu saclarımla movie keyfi yapacaktim..
ben 2.sectim..mutluyum huzurluyum evet yabancı hayranlarımdan bıkkınlık gelmisti zaten-günün avuntusu-herneyse aklıma özlem tekinin kime ne şarkısı geldi açayımda dinleyeyim siz bu yazının ana fikrini düşünedururken...