22 Kasım 2008 Cumartesi in

Sorularınız başarıyla kaydedilmiştir



Mutlu olmam için ne gerek biri bana söyleyebilir mi?ufacık odamda sahte kanatlarla penceremden havalanmaya çalışırken..hep evet şimdi derken yüreğime yenik düşerek kalacakmıyım aynı yerlerde yada sessizliği özgürlük sanıp sıgınacakmıyım hakkımı aramaksızın..Nerede eski cesaretim geceye teslim olmadan göçüp giden sorumsuz ruhum nerede bencil sadakatim beni sevenlere karsı olusturdugum..simdi dünya içimde ve ben dünyayım koca bir dünya ırmaklarım denizlerim ve bunların döküldügü okyanuslara sahip kendi içinde bir evren evrenin içinde bir noktayım..herseye ragmen küçücük bir kız çocuguyum büyüyemeyen,eteğine takılan dal nedeniyle hep Pan’ın ülkesinde kalmaya mahkum bir küçük kız çocugu…
Saydamlıgı barındırmayan ruhlara sahip olmaya calisirken kararan kirli bir kız cocugu dondurmasını yerken yüzü batan dişleri çürür diye seker yiyemeyen hem tam hem engelli..

Şimdi söyle müstakbel doktorum hastalıgımı borderline mıyım?şizofren mi?yoksa sadece biraz zor mu?
Neden yürürken bileklerimde zincirli toplar beliriyor?Kim ki benim redkitim?neden uyurken elimde süpürge beliriyor kim ki benim üvey annem ve kız kardeslerim?
Ve tüm bunlara ragmen hala neden 7 cüceler,prens,peri gibi kavramlar bana uğramıyor..neden kurtulamayacağımı bile bile elimdeki ince törpü ile parmaklıkları kazıyorum?
Almak istenilen sadece bir nefes değil mi doya doya özgürce mavilikler içinde,yaşanılan bir hayat değil mi ilk ve son kez sahip olunan..o halde neden doyasıya yaşamamıza engel oluyor Tanrı ve neden herkes teslimiyet ile zincirlenmiş bulundukları yerlere?
Sorulara bir cevap yetkililere duyurulur..
Sunday, July 29, 2007 at 10:34pm
lillith