12 Aralık 2008 Cuma in

Maziye yolculuk

Bugünlerde arşivlerimi karıştırmaya başladım gerek eski ipodumu cöpe gönderece yeniliği yapıp ipod touch alma gerek türkçeye duyduğum özlemle belkide eskiden olduğum gibi yine yeniden deli divane aşık olmak istemem nedeni ile bilmiyorum-bu okadar zorki-..
herneyse sezen arşivimi açtım dinlemeye başladım..herşeyi yak artık benim için en değerli şarkı değildi ilk şaşırtan beni bu oldu oysa küçükken millet elim elip öpelek derken ben bu şarkıyla ilk aşkımı yaşıyordum yaş 5-6:D:Dneyse gülümse albümü sezenin hala benim için çok değerli ama yıllar ve bana kattıkları ve ve sezenin yaptıları bir şey daha getirdi hayatıma adı bende saklı evet evet bu albüm benim listemde ilk sırada her şarkısımı güzel olur bir albümün tutuklu adı bende saklı özellikle hazan ve digerleri...Artık gözlerim kolayca dolmuyor itiraf etmek gerekirse hiç dolmuyor..Ama bu albüm bana hala birşeyler hissedebileceğim inancını aşılıyor..seviyorum sezeni ben ya..kim ne derse desin yeni nesle göre ok arabesk ama benim için değil.eğer sezeni sevdiğim için arabesk olacaksam evet dibine kadar öyleyim..çünkü tüm duygularımın şahidi bu kadın benim her ruh halimin..birde beni sezenin gencligine benzetmeleri var her nekadar sarısın olsamda:)belkide ondandır:P
herneyse gelelim en sevdiğim sarkıya kesinlikle kavaklar...bu sarkıyı lise 2de kesfettim bıkmadan gunde 100 kere dinlediğim olmuştur garanti ederim..esip geçmeyin bu şarkıyı kesinlikle gerçi çok önemli bir hiti değildir ama bana farklı şeyleri ifade etmekte başarılı..
en sevdiğim albümleri

1)adı bende saklı
2)gülümse

3)yaz bitmeden
4)bahane

en sevdiğim şarkıları saymakla bitmez ama bakalım;

1)hazan
2)kavaklar
3)herseyi yak
4)seni kimler aldı
5)ikili delilik-neler yaşadım anlatsam roman olur bu şarkıyla
6)seni istiyorum -bu gece gel yeterki:)
7)sanıma inanma
8)yaz bitmeden
9)farkındayım -ne gemiler yaktım:)
10)erkekler
11)ruhuma asla-bu videosuna bayılıyorum saçlarıda çok tatlı
12)tutuklu
13)adı bende saklı
13)hoşgeldin
14)yine mi çiçek
15)rumeli havası
16)onu alma beni al- bu şarkıyı ezbere bilmek kızlar arasında bir havamın olmasını sağlamıştı küçükken halada öyleyim :D
17)sarışınım-bu şarkı genelde bana söyleniyor:D:D
18)hıdırellez
19)belalım
20)yarası saklım-çileli başıma gelip taç oldun:P
belki bu listeyi yaşadıklarımın timetable ına göre yaptım bilmiyorum ama gördüğünüz gibi çocukken daha duygusalmışım gittikçe arsızlaşma var:D birde yeni çıkan şu izmirin kızları varki hemşolarıma gitsin....
herneyse unuttuğum sevdiim tüm diğer sezen şarkılarına saygılarımı sunuyorum...beni ağlatabilen tek sanatçı;
sezen seni seviyorum..
tüm eski aşklarıma selam söylüyor güllerimi solduruyor gemileri ve herşeyi yakıyor bir göz vuruşumla yerle bir ediyor adını yüreğimde saklıyorum son ihtimallerime hoş geldin diyor ve bir rumeli havası tutturuyorum artık hayatımdan çıksan ve gel ne olursun gel son defa sev beni diyerek ekliyorum şuan...