12 Aralık 2008 Cuma in

interrail part-1

nasıl başlamalı bilmiyorum açıkcası herşey bir rüya gibi başladı ve bitti..unutmadan herşeyi yazmak istiyorum hemen hemen hepsini...önce seinajokiden başladı yolculuğumuz ayın 1inde hepimizde bir telaş vardı elifin ve eminenin valizleri vardı bizimle gelip tamperede bırakılmayı bekleyen birde...emine daha biletini almamıştı ve trene yarım saat vardı ben tam yaa bi bugun burda kaldık derken emine çevirdi bir finliyi taksiyi aramasını rica etti zira kendisi aramış ama ing özürlü bir yabancıya denk gelmişti..finli hatun aradı taksiyi ve kendimizi 6 dkya istasyonda bulduk kızlar para cekmeye gitti sonra hemen biletleri alıp trene atladık tampereye giden..yarı uykulu yarı baygın gözlerle dışarı bakarken ne yaptıgımı sorguluyordum harbi ben ne yapıyordum yaa:D:Dneyse tampereye vardıgımızda ne yol ne iz buluyorduk ugur sadece 15 numaralı otobuse binin demisti birde durak ismini vermisti..otobus duragını yaslı yardıım sever bir finlinin where are you going sorusu ve ardından yardımı ile buluverdik:D..sonra valizleri ugurun evine attıgımızda icimizden check in leri online ve yanlıs yaptırmıs olmanın vedigi tuhaflık benim cantamın kac kilo geleceği sorusu ile yollara dustuk..artı airport checkinde ustune biraz daha para alıyorlardı....allahtan cantam 10.7 geldi sınır check indede sorun olmadı er ne kadar benim nation estonian kızlarınki finnish gozukuyor olsada:D:Delimizde turk pasaportları nationlar farklı kolayca gectik her asamayı:Dsonra is sıvı sınırına geldi biz kızların bakım hastalıgını bilirsiniz benim 2 yuz krremim 1 dusjelim 1 kocaman hair repair sampuanım artı dıs macunum cope gitti:Ddaha dogrusu bizim kızların devreleri atınca kontrolde ben kendi kendime kimse bisi demeden cope attım:D:Dsalak mıyım neyim yaa..emine kontrolde iiice cıgrından cıktı adam ing konusuyor kız suan sana kufrediyorum biliyormusun diye turkce sayıyor:D:Dben yarıldım gulmekle aglamak arası kendi sıvılarımı cope atıverdim...Emine daha adam cope at dedikce cebine sokmaya calisiyordu adam kafa sallıyordu at manasında..cok koymadı isin aslı atmak onca seyi icimdek heyecandan mıdır neyse:Dama kızlar cok sinirlendiler...elifin durumu daha komikti kolonyasını atmak istemedi adam at diye diretti en sonunda atılacagını anlayınca ordaki herkese kolonya tuttu millet saskın..neyse bizim yolculuk boyle basladi...ucakta elifi yanındaki adam sapıktı sanırım benim tarafa dogru oyle bakıyordu bende once yuzumde keccap falan mı var diye kontrol ettim sonra anladımki sorun adamda:D
neyse suan cok gec oldu hafızamı zorlamak icin yazmaya devam edecegim...