23 Ocak 2009 Cuma in

2009-41=1968




okulda karneleri dağıttıktan sonra arkadaşlarla birşeyler içmek için buluşum...Eskiler unutulmuyor mu yoksa ,değerleri, onlar gibileri bir daha bulunamaycağından mı kaynaklanıyor.18-17 senelik bir tanısıklık söz konusu olunca o seni senden daha iyi anlıyor gözlerinizle anlaşabiliyorsunuz...Birde şöyle bir etkileşim oluyor nedense ne zaman buluşsak birlikte geçirdiğimiz senelere geri dönüyoruz geçen bahar buluşmamızda üzerimizdeki eteklere aldırmadan kiraz agaçlarından elma ağaçlarına geçiş yapmıştık sonrada ağaca çıkmadan çıkardığım sandeletimin tekini kaybetmiş sabahtan akşama kadar çıplak ayak dolaşmıştım.. fıskiyelerin altından geçmiş saklambaç oynamıştık akşamda...




Bugün o tür bizim yaşımıza göre rezil olan durumlara sıra gelmedi allahtan:DÇokta zamanımız olmadığından hayatımızadaki değişikliklerden konuştuk eski lakaplarımızla birbirimize hitap ederken...Beni epey değişmiş buldular:Dbelki taktığım mor john lennon gözlüğünün de etkisiyle akıllanmayacağıma inandıklarını iş birliği etmişcesine söylediler..Biri sordu halen 60'lara devam mı bende dedim yok ben 68lerdeyim şuan 73 arası gidip geliyorum:)
Belli bir süre sonra düşüncelerinizde değişmeye başlıyor şaşırmayın bu sözlerime hiç takı takmayan ben kuyumcu dükkanı gibiyim onu geçtim dümdüz pırasa kıvamındaki saçım artık kabarık ve dalga dalga zaten ayakkabıyla aram yok,1600 motor vos vos aldım tek bir sırt çantası 3-5 parça kıyafet başımı alıp gitmeme yetiyor eskiden makyaj çantam sırt çantamın boyutlarındaydı..:)Annem ve
babam artık hippieliği bırakmamı istiyorlar çünkü romatizma olacağımdan korkuyorlarmış:D:DAnnem çiçek çocukları bende dinledim ve gördüm birde 70lerde ben niye senin gibi değildim 41sene geçmiş günümüzde niye yaşamıyorsun sorgulamalarını yapıyor bende kendimi şaşkınlıkla izleyerek onlardan fazlasını bilmediğim için cevap veremiyorum...Arkadaşlarda bunun farkında olduklarından belki belkide face'de başlattığım ve uyguladığım let's put our bras off kampanyasından ötürü bu cumartesi karaoke parti düzenleyecekler bi arkın evinde ben tanımıyorum gerçi ama bakalım oda çiçek çocukmuş bende istek üzerine janis,grace,led zeppelin ve aretha franklin den repertuar yapıyorum şuan..Respect,me and boby mc gee,somebody to love kesin söylettireceklerde korktğum konu ev sahibinin benden ürkmesi son zamanlarda kendim gibi birini bulmayalı çok oldu..En son 2 sene önce beyoğlunda çiçekli gömlekli saçlı sakallı bir amca vardı:DNeyse elimden geldiğince düzgün giyinmeye çalışacağım gözlük takmayıp saçımı ütüleyeceğim:DEğer şu çocuk bahsedildiği kadar kafa çıkarsa gelecek haftaya hepsini bize pokere çağıracağım...

Öyle böyle uykusuzluktan perperişanım şuanda yanımda pc bir elim klavyede bir elimde notalar sözler bacaklarımın üzerindede mızıka bu karmaşanın içinde kayboluyorum allahtan fado söyle çal demiyorlar portekiz gitarıyla viyola peşine düşemezdim:S:SBöyle evlerde şarkı söylemem için davet gelmeye devam edecek olursa ya kına gecelerinde düğünlerde çıkacağım yada klise korosuna katılacağım..Şimdilik çalışmaya devam etmek için mızıkayı dudaklarıma götürüyorum diyaframım paslanmış yay gibi ben nasıl söyleyeceksem neyse daha fazla sıkıntıya düşmeden kestim bu yazıyı burda..





tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''