19 Ocak 2009 Pazartesi in ,

Cuma 13





Yok yok uzanıp dinlenmenin benim yaşam yasalarıma aykırı olduğu bugün itibariyle kanıtlandı.Hadi dinlenmeyi geçtim sinir harbimi ettirgen hale getiren pasif insanlarla uğraşıyorum üstüne üstlük..Kafanızın karışmasını istemem benim gibi pasiflora bile su haline gelmeye başlar aşırı oynarsanız algı gücünüzle..En iyisi anlatmaya baştan başlamam..
Yataktan 9:00 itibariyle pençelerim yastığa geçmiş halde tersten kalktım yani demeyiniz ki insan nası esnek olmalıki düşmeden dönmesi için tek kişilik yatakta sabah kalktığında ayak ucunda başını bulsun.. herneyse solumdan kalkmış olmaya alışkın olan ruh halim-sağımda duvar var- tersliğin yatattığı devinimi olumlu adledilen sağa çevirince günlük yaşam etkenlerim sarsıntıya uğradı..Önce ekmek kızartma makinem her nasılsa ekmeklerimi içinde unutarak küle çevirdi onu unutan ben gücünün sınırını bilmeyen makinenin kendi motorunuda küle çevirmiş halini görünce güne kahvaltısız ve uykusuz günlük iş tempomda yola çıktım bugün gittiğim sınıfların çene kemiği benimse tüm bunların sonucunda dilimin kemiği kaybolmuştu ingilizce bağırıp çağırıyordum...Anlayan:D:D???tabiki yok..Eve dönerken peşime takılan yavru kedinin bir annesi olabileceği gerçeğini göz ardı ederek sol elime gelen tırmalanmaya maruz kaldım komik yani kedinin gözlerimi görünce kaçması oldu..Hani gece gözlerini parladığını biliyordumda kedigilleri ürkütecek kadar olduğum konusunda en ufak bir fikrim dahi yoktu bugüne kadar..Derken derken kuduz aşım nasılsa var köpürmem değil mi anne dramasından sonra annemin görürsem o kediyi tebrik edeceğim sana yaklaşma cesaretini kendinde bulduğundan ötürü demesiyle..Tüm rol yapma isteğim elimden alınmıştı:D:DYok artık yaa ölsem bir canı gitti diyecekler..Adaletin bu mu dünya diyorum...Buraya kadar basit şansızlıktan ibaret sandığım olaylar dizini patlayan lambamı değişmeye çalışırken elektrik çarpmasıyla son hadde ulaştı hadi diyesim geliyorki ayna mı kırdım?merdiven altından mı geçtim?sadece sağdan kalktım yaa..Yaklaşık 1 saat önce de boy friend adayımla deli gibi kavga ettim(bknz:kristal bknz:elimde ne varsa,bknz:havada uçuşmak)Aslında sandım ki filmlerdeki gibi kavga sonunda daha bi canım cicim olunacak...Ben bağırınca karşımda daha da çok bağıracak ben birşey fırlatınca aynı şekilde davranacak sonuçta oyuna dönüşeceğini sanmam herkesi kendim gibi her şeyi dibine kadar yaşayan biri olarak gördüğümden sanırım...4-5 senede yaşadığım bu patlamanın gele gele böyle birine denk gelmeside günün anlam ve önemini yansıtan nitelikte..En nihayetinde sağdan kalktım alışkanlıklarımı,yaşamımın birgünlük seyrini,düzeni ayaklar altına aldım..Batılmıyım kimilerine göre..:)Ama haksız mıyım sizce şukadar olay bir gün içinde...Bugün günlerden ne cuma 13 galiba biyotakvimime göre:)?







tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı'