22 Ocak 2009 Perşembe in

Eski bir tavsiye


Melankoli...bunun bir yazgı olduğunu düşünmeye başlıyorum çünkü değişime karşı direten bundan başkası olamaz dinmek bilmez cürretle..Oysa tüm ilişkilerimizde yazgı değil yargı geçerlidir hedefe atlayarak giden kan dökmek için...yaşam çizgimizin buluştuğu her küçük olayın sıradan tesadüfler olduğunu söylerken ki bunlarki açık bırakılan musluktan düşen bir damla su veya güneş ışığının prizmaya vurunca yaptığı renkli yansımalar kadar basit şeylerdiki bunlar bile hayatımdaki tozları kaldırıp can yaktı...
Bazende diyorum ki sen istemsiz gelen dışavurumun kurbanı oldun gözümde..Kukla desem anlayışla karşılayacağını umuyorum..Bilirsin aslında her birimiz kuklayız tanrının elinde..Kuklaların bile kendine özgü meziyetleri vardır..Bunu sende bulmak zordu neden kanıtlamaya çalışmadın vaktin varken?
Tümüyle özgür olmak dersin özgürlük nedirki insanoğlu için süregelen yaşamda başı her sıkıştığında el açan kişilerden oluşmazmıdır yani büyük bir karmaşadır arada gidip geldiğimiz bu ikilem...
Benimde boş hayallerim oldu boş hayalleri kabullenmek kolaydır çünkü yenilerini edinme şansın vardır...Üzüntülerimi buna bağlayamayacak kadar boş anılara sahibim asla geçmişe gidip değiştiremeyeceğim...Yanlışlar yaptım...Yaşamımızdaki büyük hatalar dikkatsizlik ve düşüncesizlikten kaynaklanmaz..Böyle anlarımız diğerlerinden daha güzel dahi olabilir..Asıl sorunlar fazla düşünmeden ortaya çıkar ne yazıkki bunu anladığımda olaylar düzeltilemeyecek seviyedeydi..

Derin düşünme eksikliğini sende görmüş olmam ne büyük yıkım oldu tahmin edersin asıl üzücü olan ise bunu sana benim söylüyor olmam...Kendini düzeltemeyeceğine bahse girmek istemiyorum çünkü daha değerli şeyleri kazanmak yada kaybetmek isterim..Gülünç bir şekilde görüşürüz diyorum şimdi görüşsekte seni görmeyeceğimi bildiğim halde...Kendine dikkat et ve kendini tanı...
sevgili lillith'in...05/02/2007




tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''