25 Ocak 2009 Pazar in

Hakkımdaki noktalar sürüsü



FF'te bir akımdır sürüp gidiyor kaç gündür you may/may not know about me işte bu derecelendiriliyor 7 things 25 things falan fişman diye gerçekten hoş bir uygulama fakat eklenmesi gereken birşeyler daha var...Açıkcası ben bilinmemesi gereken yani sorulmaması gereken bir noktayıda dahil ederek bu akıma katılacağım...

Halka açık noktalar:

1-Olağandan farklı portre çizmek hernekadar hoş gibi gözüksede uzaktan aslında ülkemizde zorluklarının akıl almaz çokluğu kazançlarına gün yüzü göstermiyor...Daha da kötüsü ise değişme şansımın olmaması...
2-Kitap okumak herkesin hobisidir gazete okumayı spor yada magazin sayfalarından ibaret gören ülkemde.İşte kitap okumak benimde hobim tabiki ama şöyle bir takıntımda var yanında bir kitaba başladığım an o gün bitmelidir o kitap yoksa okuyamam bir daha o yüzden ne zaman kitaba başlasam bazal metabolizmaya girer tüm yaşamsal faliyetlerimi annemin arkadaşımın kardeşimin yada erkek arkadaşımın vicdanına terk ederim çünkü biri hatırlatmadan göz kırpmak ve sayfa değiştirmek dışında varlık gösteremiyorum...Ve evet bende kitabı yerde yatakta sürünerek hatta ilginç yoga pozisyonlarında aldığım şekle aldırmaksızın okuyabilen kesimdenim...Klasik masa başı okuyucuları geçmişte kaldı..
3-Blog'u takip edenler bilirler müziksel önyargılarımı...Katlanamadığım tek bir müzik türü dahi yoktur arabesk bile yeri gelir dinlerim katlanamadığım karakterdeki kalıntılarıdır arabeskin ve fantazinin...açıklamama gerek var mı sivri burun,7-24 jilet olma takıntısı ve jöleli saçlar...
4-Pantolona ve şorta forever sap arabesk gençlikten bizi koruduğu için minnetlerimi sunmakla beraber;mini etek,dar şortlar,feminen çizgilerin 60 ve 70'lere uyarlanmış hali vazgeçilmezimdir...Baskılı t-shirtlerle ceketleri kombinlemeyi severim..yazın ise saçlarımı açıp bileklerimi bileziklerle boynumu kolyelerle doldurmaktan çekinmem ruh halime göre uzun ipli çiçek desenli elbiseler,kemik çerçeveli iri ve john lennon tipi güneş gözlükleri benim gardrobumda herzaman yer alacaktır..Ya topuklu ayakkabı ya hiç..Ayakkabı konusunda ise bu kadar kesinim...Topuklu ayakkabımıda gecenin ilerleyen saatlerinde çıkarırım öyle yada böyle zaten...Tüm bunlar sizi yanıltmasın kışın ayakkabısız gezmiyorum mecburiyetten giymek zorundayım:)
5-Eskiden her ne kadar sarışın takıntım olsada şuanda esmerliğin erkeklere daha çok yakıştığını kanıtlayacak birsürü örnek gördüğüm için(günlük hayatta tvde)
esmerim biçim biçim diyoruz mümkünse mavi gözlüsü:):)jonathan ryns meyers,hugh grant,eric bana,bay darcy(aşk ve gurur filmindekindeki gibi soğuk ve tutku kreması dolu olanından alayım ben:D)
6-4 senedir öyle böyle dağcılık yapıyorum...Annemlerin yürekleri ne zaman gidiyorum desem pır pır...Bugünki felaketlerden yaşanan acı şeylerden sonra bende düşünmeye başladım değer mi acaba diye..neyse en azından benim üzerime çığ düşmeyecek sadece 15-20 metreden ip kopacak kayaların üzerine düşüp parçalanıp öleceğim...
7-Dil öğrenme konusunda kendimi gereğinden fazla istekli buluyorum kimileri buna yetenek diyor oysa benim için içten gelen isteğin davranışlara yansıttığı sıkılma noksanlığının gayretim üzerindeki etkisi...ing,rusça,almanca,azıcık italyanca ve ispanyolca..canım istiyor hepsine birden çalışıyorum istemiyor 2 ay yüzlerine bile bakmıyorum...
8-7.maddeden de anlaşılacağı gibi yüzde 90 hacmi suya gömülmüş buz gibi gözüksemde burnu havalarda söylemlerine inat duygularımla yaşıyorum ve bunları söylemekten asla çekinmeyerek bu dünya için de sevdiklerim ve değer verdiklerim içinde biraz fazlayım evet...
9-Narsisizm'e inanıyorum aynaya bakmayıda seviyorum ama en fazla her insan kadar kendime taptığım için bunu sorun olarak görmüyorum....
10-Konuşan bir lillith'den korkmayın zaten hafif geveze gelebilirimde... ne zaman söyleneceklerin hızı ve yogunlugu ifade kapasitemi astı ozaman ki suskunluk duruma gore bilin ya sevincten ya huzundendir...Sevincimi yasatanlara tapınaklar yaptırırım aşırı olsada yaşadığım bu hissin sonucunda verilen ödülün uçluğu acıların soncunda alınacak intikamların dehşetine açıklık getirecektir...İntikam'a asla susamam tuz yedirilmediği sürece zorla...
11-En sevdiğim çiçek zakkum-pembeside olurda beyaz daha masum-oldu evde de 4-5 sene bu çiçeğe baktım balkonumuzda ne zaman kardeşim doğdu ne zaman yürürmeye sürünmeye başladı çiçekle kardeşim arasında bir seçim yapmam gerekiyordu...ya kardeşim ölecek çiçek kalacak ya çiçek gidecek kardeşim kalacaktı..O zamanlar çiçeği atalım hemen demiştim,şuan keşke çiçek kalsaydı diye hayıflanmaktayım...Hayattaki ender pişmanlıklarımdan...
12-Küçükken astronot olmak istememe neden olacak E&T filmini halen 2 haftada bir izlerim genelde pazar günleri..O film sayesinde şuan biri samanyolunu diğeri milyarlarca ışık yılı uzaklıktaki diğer evrenleri görmeme yarayacak 2 harika teleskobum ve gereksiz bilgiler ansiklobedisi olmama yardımcı Alexander friedman,penzias , r. wilson,edwin hubble ve lemaitre isimleri benim için sadece isim değil....İşte zamanın uzadığını,samli sally ile birlikte anlatılmış ikizler açmanızını,genel görecelilik kuramını 7-8 yaşlarında araştırmama sebep olan o film olmasaydı ben şuan sahip oldğum bir çok bilgiden yoksun olacaktım üstüne üstlük annemde şevkimi görüp teleskop almayacaktı...
13-Dediğim gibi zaman makinasınını icat etmek için başladığım yolda ileriye gitmenin kütle çekimi ve hız ile olacağını daha da kötüsü kara delik denilen olgu olmadan zamanda ileriye gitmemizin günümüz şartlarında mümkün olmadığını anlayınca geri gidelim dedim nede olsa çocuk aklınızla hep merak ediyorsunuz şu hep size anlatılan savaşları ve düşmanları kişinin kendi geçmişinden öteye gidemeyeceğinide anlayınca astronomi ordanda astrolojiye geçiş yaptım..
14-Kova burcuyum deliyim,mantıklıyım,inatıçıyım ve kimilerine göre zekiyim...Yükselenimde yemek yapmayı bakmayı büyütmeyi seven anaç yengeç su ve hava:)ay burcumda terazi hani şu venüsün yönettiği estetiğe meraklı dişi burç...Sözde aşksız yaşayamam derim ama daha bulmuş değilim..koç,başak,oğlak ve yaylar genelde yaa şu çocuk hoşmuş dediğimde o çocuğun burcu oluyor...Buara nedense sulu gözlü ve güven vermeyen su gruplarıyla uğraşıyorum....Transitlerin ters etkisinden olsa gerek..
15-Bisikletimin ön tekerini arabanın arkasına bağlayarak sürücünün bundan haberi olmayıp gaza basması ve ardından vardığı ani farkındalık sonucu yaptığı fren benim havada attığım 3 takla ve günlerce geçmeyen yara izleri ile bana geri döndü..Hayatımın en güzel anıydı uçmaya ramak kalmıştı...Paten kayarken 8-9 max 10 basamaklı bir merdivenden atlayabilmek ve patenle çokta ince olmayan korkuluklar üzerinde dengemi sağlayabilmek,bisikletle merdivenlerden inmek,ellerim olmadan kullanabilmek,söğüt agaçlarının dev gövdelerine aldırmadan tırmanabilmek ve sakızı agzımın içinde şişirebilmek övündüğüm çocukluktan kalan özelliklerimdir...
16-Bir dönem saçlarım 3 numaraydı ve evet futbol oynuyordum ozamandan buzamana değişen şeyler ise saçlarımın uzunluğu şuan birde hokey oynuyor olmam..
17-Halen şeker kız candy izliyorum evet ve terry grandchaster'a da aşkım devam ediyor...
18-Ölmeden önce nefret ettiğim uçağa binmeden yapılan kontrolleri hem protesto etmek için kontrol sırasında anadan doğma soyunmak istiyorum..bknz:uhte olacağına reklam olsun..
19-ya olduğun gibi görün ya göründüğün gibi ol demiş mevlana iyi söylemiş hoş söylemişte..Etta james'in türkiye versiyonu gibi olduysam burda kabahat bende mi?Afro-amerikan atalarıma dair tek belirti olan sesimi işte bu yüzden olabildiğince saklayorum altro kökenimin soprano direnisinin sonucu ortaya çıkan mırıldanmalarımla..
20-Janis Joplin'den ruhunu devraldığına inanan zerrin ablama inat bende aynı iddada bulunacağım zira janis'in ruhu hakkı bulut'un şarkılarını söyleyen birine olamaz.(.ha kötü mü yorumlar kesinlikle hayır ama bari eş dost arasında yapsaydın ablacım diyorum..)Bu iddadaki dayanaklarım tamamen yaşantımı kapsarki hepsini anlatamam ama merak edenler için bknz:kosmic blues bknz:one good man bknz:ball and chain bknz:one night stand
21-Kıskanç,kaprisli,çıkarcı hatun katagorisine bir türlü giremediğim için hep terk eden erol taş tarafını oynarım ilişkide...Bu da dolduramaz yerini eski sevgili kısmındaki eski sevgili kısmının genelde boş kalmasını sağlayıp düşman haneme yenilerinin eklenmesine yardımcı oluyor...hakkınızı helal edin çocuklar ben böyleyim diyorum...
22-Need for speed carbon oynamaya bayılıyorum...Evimizdeki PS2'yi kardeşime parçalatıp(sinirlendiği zaman hulk'a dönüşebiliyor bana çekmiş:D)PS3 aldırmanın keyfi içinde gözümü wii ye dikmiş bir bünyeyim...
23-Bir erkek arkadaşımda bana zakkum alsın,mailleşmeyelim yada msnde yazışmayalım mektuplaşalım hatta mümkünse o ilişki 14 şubata kadar sürsün 14 şubattada parise birlikte gidelim gibi düşünceler içindeyim kim kaybetmişki öylesini ben bulacağım hoş...hayatımdaki 14 şubata tek girme parise yalnız gitme lanetini kırsaydım en azından diyorum...
24-Astral seyehat yaptığımı sanarak 3 ay boyunca böbürlendim gerçekler ise utanç vericiydi meğerse görülen ışıklar kardeşimin yüzüme tuttuğu anahtarlık lazerin etkisiymiş...
25-Okumayı çarkıfelekte öğrendim mehmet ali amca ile aynı gün doğmanın dışında öğretmenim olduğunuda eklemek istiyorum...
26-fanatik fbliyim..hatta okadar ki deplasmana gitmek için okuldan kaçıp maç biletimi yanlışlıkla maratondan alıp tüm maç boyu fb forması ile rakip takım tribününde takımıma destek vermekten milim tırsmayacak kadar(ordaki polis amcalara zahmet verdim kusuruma bakmasınlar)
27-Bazen hayatıma formül uydurmak hoşuma gidiyor:kullandığım bildiğimiz hızın formülü hani ''c'' ile ifade edilen burdaki ortamın b.manyetik geçirgenliği hızımın duruma bağlantısının göstergesi b.elektrik geçirgenliği ise karşımdaki insanlardan aldığım elektriğe..boşlukta ise tavan yapıp 299.792 km/saniyeye ulaşıyorum henüz teğet geçtim ama..atlamadan geçmek istemiyorum 28 ide sevmiyorum oyüzden burda söyleyeceğim :uyurgezerlik yapabilmekteyim:S

27 sayısını ben seviyorum ve burda bırakmak istiyorum küp kök sonucu 3'ü vermesi belkide beni çeken...



Sizi ilgilendirmeyen tek nokta ise:
1-Biliyorum dersem nasıl bildiğimi nerden öğrendiğimi değil neler bildiğimi sor..kısaca sadece üzümünü ye...




tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''