21 Ocak 2009 Çarşamba in

XX-XY




Geçen hafta sonu havaların güzel olması ve yapacak bir şey bulamamam birazda doğayı özlediğimden dolayı çok sevdiğim yakın bir erkek arkadaşla bisiklet turu, kaya tırmanışı yapalım dedik..Sırt çantamı yüklendim sonrada bisikletime atladığım gibi buluşma yerine gittim arkadaşta gelince bitip tükenmek bilmeyen bir yokuşu çıkmaya başladık bisiklet mi beni sürüyordu ben mi bisikleti bilmiyorum ama sonuçta vardığımızda rahat derimki 3 kilo vermişizdir...Kaya tırmanışını öyle böyle yaptık ben tırmanmayı pek sevmiyorum yapay duvarlara tırmanmak daha eğlenceli gerçek kayalar ise can yakıyor ve elini ayağını genelde koyacak yer bulamıyorsun...sabah 6dan aksam 7 ye kadar zaman su gibi geçti genelde iniş yaptım arkadaşta tırmanış yaptı...Dönüşte bozkırın ne demek olduğunu bilen bilir suratımıza ayaz vurmaya başladı sonuçta birde hızla yokuş aşağı gidiyorduk...Arkadaşım donuyorum dedikçe şunu farkettim üzerimde tek bir polar ne şapka ne atkı ile gidiyordum o ise sarıp sarmalanmıştı...Dönüşte oda durumu farketmiş olacakki çok ilgimi çeken ve inkar edemediğim şeylere değindi direk aktarıyorum bazı yerlerde bağlaç eksiği yada fazlası olursa kusuruma bakmasın:
''ne biçim kızsın yaa..Şu soğukta ne atkı ne şapka ne mont...Ayakkabı,çorap giymek istemezsin...Hayır anlamadığım hiç mi üşümüyorsun..Sabah 6da yatıp 8de işe gidiyorsun bu nası bünye hiç mi uyumaz üşümez acıkmazsın...makina mühendisi olmayı isteyip insaat mühendisi olmanda şaka olsa gerek herhalde..erkek sporlarına ilgini anlarımda bu kadarıda beni asıyor''
bu laflara takıldım ben sadece erkeklerin yapacağı sporlar diye birşey mi var?ne var yani futbol izlemeyi ve bazen oynamayı,hokey oynamayı dağcılık yapmayı seviyorsam bunları seçerken ilgilerimi tatmin etsin diye seçen ben erkek sporu olduğuna bakmadığım gibi buz pateni yaparken,salon danslarını öğrenmeye çalışırkende bunlar bayan sınıfına girer demiyorum...ben lillith den sen ademden bunlar mı değiştirecek ilgileri?benim kanımda östrojen sende testesteron bu mu yani katagorize eden insanları,sporları toplumdaki rolu...




bazı erkekler çok yapar bunu sevgililerinin eşlerinin kendileri olmadan adım atamayacak kadar aptal ve sığ olduğuna inandırıp kontrol altına alırlar..senelerce bir insana aptal yada buna benzer laflar edersen kişi sorgulamaya başlar cidden ölemiyim diye?Bazıları daha da ileri gider yediğine içtiğine giydiğine hatta iç çamaşırına bile karışır gördüm ben bunları yaşayan arkadaşlarım vardı..Yalnız ben burda erkeğe kızamıyorum yani bana şu soruyu soran arkadaşımında iyi niyetli olduğuna eminim..Sorun bayanlarımızda partnerlerinin her sözüne tapıyorlar o kadar allaha tapsan cennete gidersin demek geliyor içimden..Kim vazgeçilmez ki şu hayatta yada senden kıymetli olabilir mi kıskançlığı yada baskılarıyla özgüven eksikliğini seni ezmeye çalışarak kapayan biri...
Allahtan bana bunun gibileri denk geldiğinde kapıyı gösterecek cesaretim oldu yoksa şuan bunları yazacak bir düşünce sistemim olmazdı düşünce sistemini geçtim adım atabilir miyim onsuz diye düşünebilebilirdim...O yüzdendir ki erkekler kendine güvenen ayakları üzerinde duran bayanlardan kaçar..Kaçmayanlar mı gelip başıma taç olsunlar alınlarından öpülesi insanlardır onlar...
Topluma ters düşen hareketi benimseme gibi bir niyetim yok sadece gördüklerimi anlatıyorum ve koyun olan bayanlarımızdan bahsettim...Kadın haklarımı boşverin gitsin böyle bayanlara sahipse bir ülke boş yere yasa çıkar hak tanınır haberi bile olmazki zavallıların...Feministmiyim hayır değilim zaten böyle aptal hemcinslerimin haklarını savunacak kadar kendimden geçmedim ama olaki eğer şu yazımı bir bayan okursa belki gözündeki perde kalkarda sevaba girerim dedim...


tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''