10 Ocak 2009 Cumartesi in

Yine mi??




İsteksiz bir biçimde yemekten kalkmalar, karnımı doyurmaya yönelik isteksizlik nöbetleri ardı arkası gelmeyen bulantılar bana ne oluyor diyerek metabolizmamı takibe aldım 1 haftadır...Baş ağrılarım dinmek bilmediği gibi birde 4 gün uykusuz gezebilme gibi başarılarada imza atabiliyorum fakat ilginç olan bunun sonucunda ne bir enerji kaybı nede yatak gördüğünde düşünmeksizin kendini atacak bir bedenin aksine zıp zıp yerinde duramayarak beni şaşkına çeviren bir yapım var artık..Sadece fazla susamaya başladığımın farkındayım..Yani eğer uykusuzluk yerine sürekli uyuma isteği olsa neredeyse hamile olduğuma inanacaktım:D:D..hoş menstürasyon dengesizliğimde yok ...yanlış anlaşılmasın belki meryeme bahşedilen 2.kez bana bahşedilir bir mesih dünyaya getiririm hayalini bir kez bile kurmadım:D

Herneyse tüm bu metabolik efekler bana eskiden yaşadığım bir kabusun tekrar döndüğü sinyalini vermeye
başlıyor sanırım yavaştan yavaştan anoreksik oluyorum ..Ünlülere sorsanız bunu yalanlamaya hazırlar..Benim ise öyle bir problemim ki ünlü olsam bile olmazdı alkoliksem bağımlıysam veya anoreksiksem öyleyimdir..Açık sözlülüğümün para ile değişeceği umudunu taşısaydım at yarışları ve şans oyunlarının sıkı takipçisi olurdum..Çünkü kaybettirdikleri bana oldukça fazla...Belkide bu yüzden kafaya çok takmalarım ve sonucunda stresten yemek yiyememelerim oysa ülke dışında ne güzelde kilo kazanımlarım olmuştu :D:D o da yemenin değil içmenin etkisiydi büyük ihtimalle...Türkiyede ise en fazla içtiğim günde 2 bardak Jack Daniels veya J&B malesef tekila çılgınlığı yerini viski asaletine bıraktı..Bu bana biraz fazla:D
Drinkin' progress leri bir kenara koyarak sağlık durumuma tekrar geçiş yapmanın doğru olacağı kanaatindeyim..Eve geldim geleli üzerimden çıkmayan gece elbisem sabahlığım elimden düşmeyen kitap ayıracım ve romanımla gayet güzel yaşar giderken az önce farkettiğim bu dengesizlik kafamı bulandırdı açıkcası ve güldüğü oranda üzülen yapının getirilerine kendini adapte etmiş olmama rağmen..İstediğim tek şey yine yeniden kemiklerimi saymamak ve değmeyecek şeyler için yaşam zevklerinden mahrum kalmamak..Yanıldığımı umarak son noktayı koyuyorum işte nokta.