14 Şubat 2009 Cumartesi in

Harmonik Anlamsızlık Kelimeler..




Uzun zamandır ifadesizleşen yazım amaçlarımı gözden geçirdiğim bugün farkına vardım yaklaışık 10 gündür kendime dair birşeyler anlatmak istemediğime…

Oysa ne kadar çok şey değişti hayatımda hislerime dair…Sizin burada aşklarımı,alışkanlıklarımı anlatarak bilmediğiniz isimleri bilmediğiniz mekanlarla birleştirip aşırı bir empati oluşturup yorum yapmanızı bekleyecek değilim…

Sadece neşteri yaktım alkole batırdım şimdi yara nasıl açılır okuyup görmenizi istiyorum…।


Hiçbir zaman hislerini net olarak kavrayan ve ifade eden sabit fikirli ve dönüşümsüz biri olmadım olamadım bundandır ki her konuyu,her hissi bilip içlerinden birini değil hep yeni olanı arzu etmem..Arzularının esiri…ne derece zayıf kişilik ne kadar güçlü ifade…Bu benim…Yeni hobiler,yeni kıyafetler,yeni yaşam şartları,yeni mekanlar,yeni aşklar,yeni hisler ve sizden başka kimsenin uymadığı yeni toplum kurallarına uyma…

Her kelimeye aynı dili konuşan her birey farklı anlam yüklerse bir kelimenin( (kişi sayısı)*(kelime sayısı))kadar farklı anlamı ve dil denen şey sadece ortak ses harmonisi olacaktır…Bugün ki konuştuğumuz gibi…Anlayıştan yoksunluğa şikayet edilmemeli o zaman…Bahsetmeye çalıştığım bu durumdan şikayetçi olduğum sanılmasın ortak anlamları da ifade etse kelimeler anlaşılamayacağımı bildiğim için…

Toplumun kime göre neye göre kelimesi sıra dışı için hiç kimseye ve hiçbir yere göre kavramın içine dahil olamayacak kadar uç olmam ne zaman şimdiki gibi nefes almama engel olsa lanet ederim bunlara neden hislerime…


Oysa bana gösterilene karşılık vermekten öte değil düşüncem yasak olan bir gülüş bir kalp sıkışması ve göz bebeklerde büyüme ise beni, baz alarak edilen bedduaların direk tanrıya yöneltilmesi gerekir bu hormonlara sahip bireyler yarattığı daha da önemlisi bu durumu ortaya çıkardığı için..Bir ol demesi ile olduran o değimlidir…Şuan değişen ne?

Olmaz çok dim kaçmaya çalıştım gelenek dedim görgü dedim…Dediklerimin kelimelerimin kişilere göre değiştiğini anladım demeyi kestim kaçtım…Beni ahlakla,yaşımla,saflığımla ters düşüren bu olasılık hesabından…Formülizasyonu n/n+1 olan hasretimin payını paydasına nasıl eşit kılmalıyım…

Acıyı çeken sadece ben olacaksam saçlarımı ensemde toplar ölüm askılarına razı olur kızgın kemelerleri takmasına izin verirdim belimin karalamalarla dolaşacak tüm geleceği yaşamaya razı olduğum gibi…

Ama ne suç sadece benim nede ne de ceza..Aynısına layık olan kişilerden farkım ifadelerin farkı konusunda anlaşan halkın bu konuya gelince esneme noktasını çoktan kaybetmiş bir yay gibi davranması..cezalar ben ve benim gibi biyolojik faktörlerin getirisi olan hislere karşı koyamayan(1)ben ve benim gibilerde.ortaçağda olsak yakılır Iran da olsak taşlarınız..Bizler hırsızız doğru oysa tüm yapmaya çalıştığımız n=sonsuz olan bu formülde belirsizlik çözümü yapmaktı…

Kesilen cezanın uygulamaya dönmeden önceki son sözlerimi istiyorsunuz söyleyeceğim;

"Ben, 'Güneş evrenin merkezindedir' dediğim için yargılanıyorum ve bu tür aykırı görüşleri nefretle kınıyorum, lanetliyorum. Aynı zamanda Kutsal Katolik Kilisesi'ne yapılan tüm yanlışları da..."






tekvin bab1:'' ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı'' tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''