4 Şubat 2009 Çarşamba in ,

Renklerimiz biz,biz renklerimiz






2 gün önce saçlarımı siyaha boyattım hani bir anda oldu diyemem yada sevgilimden ayrılıpta girdiğim depresyon sonucu hem diyete başlayıp hemde kuaföre koşmadım tamamen bir birikim bu değişim isteğinin nedeni...Hayranlıkla izlediğim ağzım açık baktığım film yıldızları hep esmer ek unsurlarınıda unutmayacağım beyaz tenli renkli gözlü..Kimdir bu hatunlar;monica belluci,megan fox,angelina jolie,Chrısty Turlington,olga kurlyenko,clarie forlani,denise richards-esmer hali tercih sebebidir:),eva green,grace silck dahada sayabilirim..gerçi sarışın hatunlarıda severim brigitte bardot,marilyn monroe,scarlett johanson,etta james'in gençliği..Gördünüz ya; sınırlı benim sarışın listem..erkeklere geldiğimde neredeyse yok sarışın ilgisi:DKumrallığıda pek övemeyeceğim söz konusu erkekler olunca..ama esmer erkek yıldızların hangisini sayacağımı bilemiyorum;eric bana,jonathan ryns meyers,johnny deep,denzel washington,adrien broody( özellikle üzerinde durarak söylüyorumki),seth cohen ve binlercesi...





Sarışınlığı karalamayacağım insanın genlerine küfretmesi gibi birşey olur zira yalnızca tek kelime ile sı-kıl-dım..doğduğunuzdan beri sarışınsanız ki beyaz sarı saçlarıyla albino gibiymişim sonra elbetteki koyulaşmış ama koyu herhalde başkalarına açık gelen küllü sarı..Daha sonra ergenlik hevesiyle gelen bilkent sarısı sonra çikolata kahvesi-anlayamadığım bir biçimde hiç birşey yapmadığım halde 5 ayda saçım açık sarıya dönüşmesi ve sonrasında gelen siyah saç,mukedderat mı demeliyim bu asla dönüşü bilmem ama şuan için mutluyum transparan ten yeşil göz siyah saç üçlemesi içinde:D

Tüm bu karmaşa içinde bir tartışma başlatmaya karar verdim ff'te saç renklerine göre kişileri değerlendirme konusunda yarattığı ve karakter üzerindeki etkisine dair...


kızılları seven bir tek volkan vardı sonra kararını biraz değiştirerek içi kızıl dışı esmer olsun totalde sarışınlıkta olabilir diyerek sanırım saç rengi değil önemli olan demek istedi:):)
fatih'e göre ise sarışınlık çıplak bir görüntü verirken esmerlik dekolteli bir bayandır bu yüzden esmerlik çekiciydi...aynı zamanda esmerliğin ağırlığına dem vurdu öptürmez doya doya kısmını ibrahim tatlıses'in bir parçasından alarak...
Esra'da esmer savunucusu fakat şunu da ekliyor eğer sarışın bir bayan doğuştan sarışınsa onu taşıyabiliyordur ve doğal bir çekiciliği vardır...
Sinan ise uçuk renkler dışında saç boyamayı eziklik diye nitelendiriyor ve her alanda doğallık savunucusu...
Erdemse 1 saatte son zamanlarda en çok post olduğuna gönderme yaptı konumun ve sonrada kendi evrimime dair eklediğim fotolara bakarak sarışın halimin daha iyi olduğunu söyledi...Gönderme olsun sarışınlığı bende severim masum durur,dikkat çeker,saçın sarı ise hangi renge boyarsan boya tutar ki mora da boyadım bir ara saçımı,sadece kahkülümü kızılada boyadım..Değişim sevenler için ideal kabul ediyorum ama bir ömür boyu aynı kalmak değiştirebileceğini bile bile çok zor...Kadınların saçlarını boyatma nedenide tam olarak budur değişime duydukları istek...Gözlerine lens takan bayanları bende eleştiririm çünkü etrafa plastik bakışlar atmak kadar kötü birşey olamaz,aynı şekilde solaryumuda eleştiririm beyaz tenliysen öyle kal mümkünse ama saç rengi bu saydıklarımın dışında..en kolay ve en rahat oynayabileceğimiz köklü değişim yaratabileceğimiz kendimizden bir parça..Ve kadınlarda bunun farkında çağlardır hemde..Başta kına kullanılırken şuan saçınızı turkuaz bile yapabiliyorsunuz:)
Sarıyı yakıştıranlara saygım sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum...Esmerliği tatmadan karar veremeyeceğim ama...




Gelelim değerlendirmeye kumrallar beğeni sınırları dışında...Kimse kumrallar konusunda yorum yapmadı:)
Kızıllara oy ise sadece 1 kişiden çıktı
Ve saç tartışmamız sarışınlık esmerliğe dönüştü...
Sarışınlardan genel anlamda bıkılmış gibi duruyor...Okuduğum yazılara baktığımdada dünya da da bu şekilde en güzeller listesinin ilk 20 si esmerlerle dolu..erkekler kulvarındada sonuç farklı değil...
Esmerlik yükselen trend gibi..Benim içinse bir trend değil sadece sarışındım,mor oldum,hafif kızıl oldum,kumral oldum birazda kömür gibi olayım isteğinden başka birşey değil...

Buarada FFçiler sizleri seviyorum teşekkürler yorumlarınız için...









tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''