20 Mart 2009 Cuma in

La alegria bunun adı..





Sahiplenmeyi okudum sende zaten her şeye sahip olan sen olamadığın tek şeye açlık duyan sen beni istedin her karşılaşmamızda 1000lerce voltluk akıma kapılmış gibi;konuştun ama sözlerin sözlerin dağlanıp soğumuş çeliği ateşe koymaktan başka ne işe yaradıki?herkes gibi mi sandın?herkes gibi sevdiğimi olmayınca dönüp gittiğimi ,katlanılabilir yalanlar söylediğimi ve söylendiğinde affetmeyi bir lütuf olarak değil bir alışkanlık olarak katagorize edip sunduğumu..

Fark etmedin mi yerden bana benden canlı olan her bir hücreme geçen yüce ananın tohumlarımı etrafına dökülen ve bacaklarına çoktan dolanmaya başlamış olan…senum du onlar o hayran olunan enerjinin hammaddesi ağzınıza koyamadığınız varlıkların hammaddesi beniben yaparken nasıl oluda tutuldun bana bense aciziyet gösterip sana?davetkar cümleler kurabilen ve gözlerimdeki beni görmenizi engelleyen bir dile sahibim..cesaret bende tutku ile harmanlanmış ve tehlike benimleyken yatmak zorunda kalacağın ilk kadın…sana yalvardım defalarca uzak durman icin suskunluğum enerji vampirliğine neden oldu sende sustun gülümsemeler anılarda ilerde ağlanılacak olan hatırlanması gerekenler listesine girdi..ve şimdi gidiyorum sıradan bir kadın gibi değil iki büklüm..dimdik,vedasız,gözlerimi eğip ama ağlayarak ama içerek…ben şimdi günahlarımın gözlerimin ve o tutkulu ifadelerin bedelini ödüyorum ve içiyorum ve ağlıyorum…Adı la alegria bunun levynin dediği gibi..



göremeyeceğin zaman beni masamda başım sola eğik düşünceli bir şeyler yazarken,anlatırken bir şeyler kıvılcımlarımı gözlerimdeki çakan her değişinde sana yada eserken rüzgar dönmeyişimi sırtımı esen tarafa yüzleşip kavga edişimi kendimle, o rüzgarlarda savruluşunu saçlarımın telleri; her tel acımı senin içine;ne diyeceksin düşünecek misin benim seni düşündüğümkadar yada karalayacakmısın anı olsun diye 2 satır bir şeyler tutturacakmısın her sabah yaptığının aksine bu sefer acılı bir türkü…bu, ruh haliyle rüzgara hükmeden kadın için…

Sen olmadıkça bende ucuz sıradanlığa hınc gün geçtikçe artacak.. ve bulut güneşin önünden bir milim bile kıpırdamayacak..sen yoksan hayatımda günle gece arasındaki tek fark adı olacak;mutluluk* sensiz...

*la alegria







tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''