11 Nisan 2009 Cumartesi in , , ,

Akıllı durana madalya ve 2 külah dondurma


Yemek yapıyordum bak yine elimin suşisiyle yine yazmaya başladım hayır ff aldı yürüdü seçim diye diye millet kafayı kırdı bir vaatler bir vaatler:Dkatılmadım seneye umarım ama bu nedir yahu??Rahatladığım 2 kafa dağıttığı tek yer ffti onuda çökerttiler zaten bugün herkes üstüme geliyor kara pastam daha da karardı..fransız papatya fallarına baktım yarım yamalak fransızcamla saydırdımda saydırdım il m'aime, un peu, beaucoup, a la folie, pas du tout a a folie çıktı tamam dedim umut var..sonra ff e dalıverdim realite hakim olmuş koltuk davasıdır sürüyor birtek aklı başında kalan Aykut'tu sanırım Simto'nunda sesi çıkmıyordu Burcu herzamanki gibi sakindi..Şahika ise biraz telaşlı en azından oy istemedi..efem bu yarışma için sahte hesaplar mı istersiniz,''bebelere balon dağıtmalar mı istersiniz'',Pucca ile buluşturmalar mı istersiniz neler neler yapılmış en son oy vermeyene kullanılmış ağda vereceğinden bahsediyordu biri..Neyse ''çamsakızı'' çoban armağanı...Beni en çok çıldırtan ise bloggerların ukala prensi Kaan'nın lakabına yakışan tavırları oldu hayır efem nedir bu komikliğin arkasına saklanıp oy istemecilik nedir bu bilmem necilik falancılık..Kızamıyorumda çocuğa birde demez mi bana verecek vaad'in vardı deyince 1.olursam gel tatile gidelim diye:DKaancım bak burdan göndermem olsun valla hayranların beni kalçamdan vurur ibo-asena misali..ben canıma susamadım..benimkilerde seni vurur sen kör ben topal tatil falan yatar...Sözümü dinleyip sustun ya artık farz oldu alnına para yapıştırıp 24 ayar büyük altın takmak...madalyayıda unutmayalım oldu...

Herneyse bu seçim atmosferi dinmezse ben artık bora bora adalarının en ücra köşelerine netsiz bir yere taşınacağım kendinize iyi bakın kuzucuklar

tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''