9 Nisan 2009 Perşembe in ,

Benim aşk pastam


Buaralar son ihtimaller denizinde uzun uzun kulaçlar atarak yüzmekteyim...Öyle olması gerekirdi evet kesinlikle çünkü onu benim ilkim yapacak hiçbir neden yoktu sanıyordum..Sahteliğin karşılığı olan sözde karşılaşmalarada inanmam bir çok insanın canı oyüzden yanmıyor mu...Bir yananda lillith mi olsun hayır dostlar hayır hiç niyetim yoktu...Astrolojik takvimimde martın 12si ve sonrasınun güzel olaylara gebe olduğu yazıyorduki bahtım 3üze bedel 3.600 gram birini doğurdu adı umuttu...gerçekten umutluyum busefer hani çocuğu yıldırım falan çarpmazsa yada ikimizde zaman mekan kavramını bir kenara bırakıp bir olabilirsek..Bu okadar zor ki uzakları yakın yapan teknolojinin kıymetini biz uzakları daha uzak kılmak için kullanıyoruz yakında internet çökecek baz istasyonları bombalanacak ozaman tekrar mektuba,karta dönünce anlayacaksınız ne büyük nimetmiş sevgililer için internet..Her neyse ben böyle kanatlanadurayım çocuğun henüz haberi bile yok zavallım bahtsız bedevim benim kendisinden hoşlana hoşlana karlar kraliçesi,sleeping beauty stoned woman kanlı lillith hoşlanıyor..Eğer tüm bunların içine balıklama dalarsa ne olduğumu bile bile(ki zaten biliyor)aklından şüphe edeceğim...Zaten akıllısı bir beni bulmazki...Bahara mı kapıldığımı düşünüyorsunuz...Hahayt ben buna gülerim...Bahara kapılıp kapılmadığımı devam eden blog yazılarım gösterecek ama sanıyorum ki kendilerini pek bir beğendim sezonluk olsun istemiyorum...Onun beni yakından tanıması lazım gelmekte çünkü tanımadan bu kız telefonlarına neden bakmıyor neden beni sallamıyor başlayayım böyle ilişkinin içine demeden;cep telefonu kullanamıyorum yapamıyorum sevmiyorum;mesajlara cevap yazmamam,gelen cevapsızlara geri dönüş yapmamam burnumun ucuyla everestin ucu kesişim yaptığından değil sevmediğimden ulaşacaksa bana netten ulaşsın telefonda neymiş canım...Ben böyle yazadurayım dişi peygamber böcekleri gibi yeni avımı seçip kokumu yayayım etrafa çocuğun durumdan haberi var mı bilmiyorum komik olan kısmı burası sanırım...Ama belli yaşlara gelmiş insanlar belli şeyleri farkedemediklerinde odun;mal vb... sıfatları hakeder duruma düşüyorlar ve bende bunu kullanmaktan çekinmeyecek kadar bayanım..inşaat mühendisi adayıyım puhah..sevgili kuzucum yakında hakkındaki yazı dizim sürecek kendini şekere bala bula bana sakla:Dbende şu sevgi pıtırcığı çilekli kurabiyem yanmadan fırından alayım çüss...


Bu yazının pastası:Çilekli kalpli kurabiye
Tarif:Önce hafifçe açtığımız kalp hamurumuza gelen fazla unların etkisini azaltmak için hamuru cıvıtmadan sulandırıyoruz sonra aşkımızı kabartacak tozu kattığımıza emin olunca içine seratonin etkisi yapacak çilek ezmeleri katıp kalbimizin şeklini verip kapatıyor ve fırına veriyoruz...Alev almadan çıkarmalıyız ki yeni heyecana tutuşacak enerjimiz saklı kalsın...Hadi herkese afiyet olsun...







tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''