13 Nisan 2009 Pazartesi in , ,

Lakaplarım,Nicklerim ve Bendeniz Lillith


Ders çalışmaya başlamadan bir yazı daha yazayım dedim..Sıkıntıdan hep bana bu olanlar varya başka birşey değil...Aldığım kullandığım nickler lakaplarla alakalı..Bir zamanlar efendim bu kızcağızınızın boyu pek bir uzundu yaşıtları yer cücesiyken(gerçi hala uzun ama:D)herneyse ozaman 'büyük''derlerdi bana diğer adaşlarımla ayırabilmek için çünkü lojmanda yaşardık ve yaklaşık olarak 28 tane adaşım vardı..Sonra okulda bilimum sivri etsiz butsuz bir kızken zürafa bile dediler yaş daha 10 falan oturur ağlardım kimsede demedi aaa benim selvi boylum diye...Herneyse ortaokulda inektim bildiğin inek eminim buydu lakabım ama yüzüme erkek fatmasın derlerdi... lisede adım catwalk a ,astrolog, sarı bon bon şekerine,mankene çıktı..bu bon bon bildiğiniz bon bon değil yanlız onu söyleyeyim benim nüktedan Berkim cosmo girlde bir yazıyı okuduğumu gördü ordan en çok bon bona benzettiği şeyi lakabım yaptı...Ahh o lise günleri ne remixler yapmadık ne taklalar atmadık..:D(beri gel professional'ı arka sıramda oturan azcık muhafazakar ama fazla kafa arkadaşım zehranın cep telefonuna sırayı çalarak kaydetmiştik hala oturur dinlerim bitliste beş minare beri gel uhh uhh diye:D:D)Neyse ünide sürüye bereket lakabım oldu kuzular;önce saçlarım parıl parıl sarıydı deniz feneri dediler sonra anoreksik deniz feneri oldum yurtdışında adımı söyleyemeyenler bana lillith dediler,amsterdam da beatweeds oldum döndüm sebep belli ingilizceyi hatmetmiş ve şehrin ününü bilen bilir:Dneyse rusların biricik olinkasıydım:Ditalyanlar için queen of turkey dim:D:Dtabi türkiye kraliçesi lillith:D:Dben böle alıştım el üstünde tutulmaya:D:Dsonra lillith joplin oldum:Djanis joplin şarkılarını blues barlarda icra ettiğimden dolayı finlandiya senin stockholm benim estonyada benim banane:Dçok gezdim gördüm ama babam hala bana evimin koko(taylor olan koko) joplin(janis olan joplin) der:D:DHer lakabımın bir güzelliği olduğundan bir anısı olduğundan birçoklarının ki gibi 2 snye de sallamasyon olmadığından kendimi şanslı saydım ve diyorum ki evet Hamdi amca varım :D



tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''

2 Comments So Far:

Seval dedi ki...

Amerika'da da benim adımı telafuz edemezlerdi ya:) Yine benimki iyi bazı Türklere gerçekten çok komik isimlerle hitap ediyorlardı:)

Senin isimlerin hep Avrupa'dan, ama ben sevdim hepsi güzel:))

lillith dedi ki...

javaci kız,türk isimleri genel olarak yabancılar için uzaydan gelme olarak kabul ediliyor ama ben adımı seviyorum öztürkçe hemde anlamı güzel:)Amerikanlar yine iyi ingilizler peltek peltek italyanlar da felaket:D