14 Nisan 2009 Salı in , , ,

Lillith Harikalar diyarında..Siyah saçlarıyla..



Sınavdan geldim gerçi oldu geleli ama şöyle 2-3 satır karalamak istedim ondan bundan şundan değil tabiki aklımda birçok konu var canlarım..Bugun farkettiğime önce değineceğim...Bugun olanlardan cıkarım yaparak oyle şeylerin ayırdına vardımki şekerler ballar sormayın aaa...eski ben ve yeni ben bu ayrımın nedeni ise tam anlamıyla şok etkisi yaratabilir sizde..


Alice i oynayan bir kızdım eskiden kendi tavşancıklarımı izler su içer küçülür farelerle konuşur kaplumbağalara masal anlatır kraliçelere masumiyetle kafa tutardım ben eskiden böyleydim şuanki gibi değildim kuzular; bir anda oldu cidden eski ben takır takır ezber yapar magazin sayfalarına ve spor sayfalarına bakar ana gazeteyi es geçerdi eski ben cool davranma konusunda epey eksikti eski ben çekiciliği değil sevimliliği seçerdi eski benin dolabında pembeler beyazlar kurdelalar vardı lillith harikalar diyarında gibiydim hayat pespembe ve yuvarlaktı top gibi:D
oysa şuan kafamın içinde çalışan hesap makinası ile her an işlem yapıyor kafamdan donatılar atıyor beton dokuyor nirengi ve poligon agları cıkarıyor yasayan canlı bir uydu gibi l1 l2 frekanslarını es geçmiyor l5ede sırtımı donmuyorum..Tam anlamıyla japon bir anime karakteri gibi hem çalışkan hem kocaman renkli gözlüyüm ben ay savascısı lillith seni kurtarıcagım falan demiyorum ama daha bir vamplastım daha bir cekicilik geldi bir güzellik bir agırlık bir coolluk bir sogukluga dibine kadar batmıs sıcaklık efem eskiye oranla cok değil subatın basına oranla...Ne mi degistirdi beni simcik oraya geliyorum:D:D




Sac rengi aa dostlarım sac rengi beni böyle değiştiren saç rengi içimdeki şeytana dur diyen de saç rengimmiş çıkaranda saç rengim oldu..Artık saf masum hatun durumundan çıktım kapkara saçlarımla bunu anladım çevrenin bana bakışından bunu anlıyorum..Herzaman zeki olabilirsiniz ama çevrenin sizi gördüğü kadar zekisiniz...dolayısıyla kuzular beynimin kıvrımları hep bu kıvamdaydı ama biçilen sosyal rol farklıydı şeker kızdan kedi kadına...scarlett johansondan angelina joliye epey yol katettimisim ben..oh du bi soluklanayım bir ferahlayayım bir kendime geleyim...İşte bole ben bu halimden memnunum alice'in kara haliyim kraliçenin yerine geçtim yargılıyorum ballarım artık heyetimi kurup tavşanlardan sevin mutlu edin siyah saçlarımla beni ...sadi sağlıcakla kalın..Beni Siyah saçlarımla yalnız bırakın.. hıh..
Haydi bakalım Alice'in hikayesinin en çok beni çeken hoşuma giden side 8'e






tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''