10 Nisan 2009 Cuma in , ,

Olsada Yesek:Stephen Moyer



Hepiniz trueblood'un yakışıklı vampirini biliyorsunuzdur hani şu en ingilizinden...Stephen Moyer bugüne kadar nerdeydi bilmiyorum ama hep dediğim gibi onu pudraya bulayıp bulayıp yemek geliyor içimden...Nası bir vampirdir nası bir yaratıktır anlamadım...Gerçi ingilizlere aşırı bir düşkünlüğüm var kimden hoşlansam ingiliz çıkıyor belki o anlaşılmaz aksan etkisi yada sivri burun kumral yada siyah saç renkli göz güçlü bir çene etkisi ne diyebilirim..Herneyse bu abimizin 2 çocugu var..Yani barklı ama evli olmayan adam o..Şu ara Anna Paquin denen dişinin arasından tır geçen golden globe ve oscar almış(bu akademiyi ben çözemedim) ama rol kabiliyeti eksilerde gezen bir hatunla takılıyor...Neyse hayırlısı olsun diyoruz...Ben vampir olan Stephen'ı sevdim;soğuk;bembeyaz,düşünceli,sert...Böylesi olsada yesek dimi kuzular??



tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''