13 Nisan 2009 Pazartesi in , ,

Oturdum sana pasta börek yaptım


Su yapıları sınavından yeni çıktım en kötü 80 en iyi 90 şükürler olsun Allahım bana bu günleride gösterdin 1.sini almadığım dersin 2.sinden bu notlarla geçersem:Dneyse bugün sizi allar pullar ne yemekler pastalar börekler sarmalar dolmalar yaparım diyerek pasta tarifimi vereceğimi söylemeye çalışıyorum...Her neyse dün gece bir haber aldım azcık parçacık moralim bozuldu ama bu demek değilki Lilliht savaştan çekilecek aksine tam tekbir emir ve görüşlere hazır ileriye gideceğim..Hangi konudan bahsettiğimi gayet iyi biliyorsunuz bir hatun ne zaman tırnaklarını çıkarır;hıı nezaman??Tabiki karşı cins söz konusu olunca..Şeytan diyor oğlum benden iyisini bulacaksın süt dökülmüş gibi bir ten simsiyah saç yosun gibi göz boyumsa kavak:Dpeahh sende...kendimi beğenmişlik değil bu gerçeğin ta kendisidir kuzularım benim...Bugünkü sınav moralimi ortalama bir seviyeye taşıdı parabolün en üst noktasına gelsem düşeceğim garanti olurdu oyüzden max a ulaşamadığım içinde mutluyum...Dedim yaa sınava gittim diye bugün işte kıyafetimi özenle seçtim sarı siyah kareli elbisem converselerim siyah incecik tül çorabımla tıkır tıkır giderken aklım şu duruma takıldı yahu ben hep etek giyiyorum hep neredeyse buara sadece kot etek sayım erkeklerin kravat sayısı kadardır(20-25)elbiselere ise hiç değinmeyeceğim...Nedir bu kızım sen eskiden boyfriend kotlar tshirt giyerdin neler oluyor sana neler oluyor bize neler oluyor dişilik hat safhada:D:D Bulunduğum yerde de etek giyene öyle güzel bakarlarki istersen maksi giy ay ayak bileği göründü hemen göz ordadır.:Dbenim tercihlerim ise her daim minidir efem bacağına güvenen giysin patates dolmalara bu etek yasak yada safinazlara:Dgöz zevkim bozuluyor hayır bir bayan olarak bende bakıyorum...:DBu okulun son senesi daha cok topuklu alıyorum daha cok etek giyiyorum ve kırmızı ruj beyaz ten siyah saç yeşil gözün uyumunu seviyorum evet:D:DSanırım bayağı bayağı ben büyüdüm:):)Şimdi ben beyaz elbisemi denemeye gidiyorum belki 2-3 fotoda çekerim(ne güzel olur ama beyaz benim yeni favorim siyah saçla çok güzel duruyor:D snow white gibi:):))bugün bir arkadaşım bana bir şarkı armağan etti anıları yansıttığını düşünmüş koyayımda sevinsin çocuk:D:D(en çok söylediğim şarkıydı onunla edinburgh a giderken) ama önce günün pastası;
Gülümseyen Kurabiyeler:Önce herzamanki gibi içimizdeki duyguları topluyoruz avcumuzda ve hamuru parça pincik edene kadar yoğuruyoruz sonra canlarım içine biraz pasta boyası katıyorsunuz en beyazından böyle duygularınızın saflığı gibi...bunu anlamayan eşşek olsun diyor güldürüyorsunuz bebekciklerinizi siyah boyalarla göz kulak çizin şekiller yapın size kalmış ben şuan mutluyum(ortalama) güldürüyorum..Sizde kafanıza kadar takılın duygunuzu koyun fırından yanmadan alın olurya size gelirse sevdiceeiniz derseki Döndü ben seni seviyorum dersin yermisin kurabiye:Den azından sevdiceğin yanında Döndü Hanım bak bende o da yok peah:):)
Şimdi şarkımız bana hediye gelen şarkıyı pasta yaptığım elemana gönderiyorum;The Doors Love Me Two Times diyor..Evet balım sev beni biri yarın için biride sadece bugün için:):)






tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.'' tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''