12 Nisan 2009 Pazar in ,

Sınavlar,dertler,tasalar ve kalbim..


canım nası sıkılıyor bir bilsen blogum sorma derbi var diye millette bir telas ki sorma ama aldırdığım bile yok fenerimin şampiyon olma ihtimali yarın babamın baba el yapımı altından royce rolls almasıyla eşdeğer....Moralimde sıfır buara havalar açtıkça benim moral göçüyor bir anlamadım gitti seratonin etkisi nereye gitti??Yeni kırmızı kırmızı çilekleri yedikce moralim biraz güzelleşiyor efem bıktım hayat tarzımdan çok monoton hergün aynı şeyler aynışeyler oku oku oku..sınava gir tekrar oku ee astral seyehate ne zaman vakit kalacak??normal seyehate yada ordan oraya gezmeye yarında sınavım var beni yine stres bastı saçmalıyorum öle işte...Bugün zaten geç kalktım çalışmaya 2 de başladım tabi bunda sabaha kadar muhabbet etmeminde etkisi vardı ama önceki günün uykusuzlugunuda es gecemem..Su yapıları yarınki dersimin adı suyumu çıkardı orası ayrı...Bugünün pastası falan yok efendim yok yapmıyorum pasta falan sınav var ben kötüyüm berbat durumdayım hatta...Kalbim çarpıyor haberi yok...Vs..sorunlar bitmiyor...Yani sorun aşk ise hayatın sorunlarına dayanacak gücünüz kalmıyor...(ama tam olarak aşk diyemem)..Hayır anlamadığım problemli insanları bulmaktaki yeteneğim hiç panzehir bulamadımki hep zehir hep zehir kendinizde zehir olunca zehir zemberek oluyor..Şarkılar atalım bilmem neler yapalım mı hadi yapalım...Jewel-Who will save your soull?hıı kim kurtaracak?







tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''

1 Comment So Far:

Mehmet Izon TURAC dedi ki...

Matta 13- 14 : Dar kapıdan girin. Çünkü kişiyi yıkıma götüren kapı geniş ve yol enlidir. Bu kapıdan girenler çoktur. Yaşama götüren kapı ise dar, yol da çetindir. Bu yolu bulanlar azdır :))