18 Nisan 2009 Cumartesi in , , ,

Teoman ve Nil'den Bana özel şarkılar




Buaralar heyecan içersinde yeni çıkacak albümleri bekliyordum;Nil karaibrahimgilin Teomanın Işın karacanın bu elemanların 3'ününde bende izleri vardır...Her şarkılarında bir isim gizlidir benim yaşattığım her bir notasında gir gözyaşım vardır..Hatta ben ona resmen aşığımda bile...Türkçe parça çok dinlemediğimi bilen bilir neden ise kalite doğrusunun denklemini ucuzluğun bayağılığın kıç baş açmanın sağlaması...Ben Sezen Aksu,Sertab Erener,Demir Demirkan,Candan Erçetin,Funda Arar,FD,Şebnem Ferah ve Asli'nin ve yukarıda saydıklarımın sahillerinde gezinirim onlarda albüm çıkarmazsa 1 şarkıyı 10.000 defa dinleyemeyeceğim için kalıveriyor öyle işte türkçe müzikler hazin solgun..Nostaji türk pop ve rock bir yere kadar yukarda sayılanlarsa öeh dedirtene kadar...
Önce Teomanın albümüyle başladım buara herkes onu dinliyor...Aslında korkmadım diyemem kendini tekrarlamasından ondan soğumaktan...

bir gün nehir yataklarına dolarsam, korkarım suyumun çoğu sana doğru akacak diye başlıyor bu şarkının sözleri beni vuruyor...Evimin önünde ayağını silerdi paspasa derken bile hemde...Şebnemin şarkı sözlerinin teomanın bestelerine uyarlanmış hali gibi...Benim için juti özel ödüle layık bu şarkı evet ''Sevişirdik Bazen''

Gelelim number 3'ye kesinlikle Fahişe;Neden demeyin herkes mavi kuşa verirken oyunu ben niye bu şarkıya veriyorum?Bu şarkı sigara alkol akşamdan kalmalık kokuyor sözleri mükemmel...Kafa ağrısıyla nerde olduğunuzu bilmeden hiç mi uyanmadınız siz?Nefesiniz hiç mi alkol kokmadı yada sabah mide bulantısı hiç mi çekmediniz öğlenin ışıklarına kadar...Bu sözler mide bulandırıyor resmen çarpıyor 10.tekilayı tepenize dikmiş gibi oluyorsunuz....''niye sattın vücudunu?daha mı kötü, dedi, satmaktan ruhu?'' daha harbi bir söz duymuş olamam sanırım...birde şu lakırdı beni çok etkiledi ''tek başıma bu vücutla fırlatıldım dünyaya
aşk da basitmiş, pişmanlık da, hayat hoyrat bu zamanda şahin kuşa, kuzgun leşe, ben değil bu dünya fahişe''20lik 1000 yaşında ayaklarını kayaların kestiği bu fahişeye saygı duyuyor önünde eğiliyorum...

Number 2:Gündüz Düşleri;herkes için basit bir bir yaz günü bir yaz günü hiç bukadar üşüdün mü tipi bir şarkı olabilir ama öyle değil işte benim için...zaten bunu diyen biri şu sözleri duyamaz:''gündüz düşleriyle her an yanımdasın her güneş açışında, her batışındasın''bu şarkı bana atfedildi gönderildi ve sanırım gönderilebilecek durum açısından en uygun şarkıydı...Değer bilmez insanım ama pişmanım...

Number 1:Ruhun Sarışın;Bu şarkı herkesin bir numarası olabilir ama benim için farklı 1- bu şarkıyı herkes bana yolluyor tanıdıklarım Lillith teo sana şarkı yazmış lillith teonun rüyasına mı girdin kız vs...Ben sarışındım dostlarım sonradan siyaha dönünce böyle oldu:):)2-''güneş doğmuş sokaklarda akşamdan kalan sabahlar çınlayan topuk sesleri dansediyor kaldırımlarda''beni yakından tanıyanların yabancı olmadığı bir durum şu cümlede lanse edilen.. belkide neden budur diyorum kim bilir??3-''Çağırıyorsun günaha sen şeytan mısın?''demiş teo nede güzel laf etmiş diyorum..Hayatımdaki kişilerin sürekli benzerini kurduğu cümledir bu ama türkçenin ifade ediş zenginliğinden biraz farklıdır bana söylenen şudur; ''neden günaha davet ediyorsun?? ''
4-''Acıtıyor güzelliğin farkındamısın'' açıklamasını yapmayacağım ama yine benzer kelimeleri duymaya alıştı bu kulaklar ::D
Evet Teocum içim sarışın:):)






Gelelim Nil'e öyle hakkında çok ahkam kesmeyeceğim Nil benim için hep özeldi öyle kalacak pamuklara dantellere sarmalanmış bir özgür kız bir patavatsız o...Dili zehir gibi ama öyle bir söylüyorki şeker görünümlü arseniklerini herkes yiyor..Ohhh afiyet olsun...

Juri Özel Ödülü:İlla'ya gidiyor..Mahzar Alanson hatrına değil çok güzel bir nakaratı ve melodisi var...''illa illa illa illa sen, hepsi boş gel, illa illa illa illa gel'' nakarat güzel dedik yaa birde şu kısım cuk oturuyor hayatlara ''denedim başkasıyla da olmayı ,omzuma başka kollar da atmayı,denedim başkasıyla da olmayı ,omzuma başka kollar da atmayı''

Number 3:Yalnızlardayım:Bu şarkı bana farklı şeyler ifade ediyor sözleri yaşadıklarımla yaşıyor olduklarımla alakalı sevme nedenim budur ...Şunu öldür kendini güldür biraz gibi bir söz zaten başlı başına birinciliği hakediyor ama neyse...Hadi hep birlikte; ''Aslında cok garıp hiç kavuşmadık, Tenine az degdım tam karışmadık ,içim boş kaldı ,Çok yandı canım,Artık ne yapsam yalnızlardanım''

Number 2:Çok canım acıyor evet fıkır fıkır ama güzel güzel acınızı belli ediyor ''çook canım yanıyor çoook içim acıyor çook söylüyorum dinlemiyor''

Number 1:Yalnız Kalpler de atarlar yine benimsemeye hazırım açıkcası; ''lise de öğretmenim ağır başlıyım,çift kişilik yastığım yorganım,Allah kısmet ederse sola kayacağım''..Ahh nil ahh dolmada sarıyorum ama taklitte yapıyorum...ilan vermedim ama...bu gidişle vereceğim...yalnız kalplerde atarlar yazın bunu bir kenara...Güneye inersemde haber vereceğim kışı atlayınca:DBlendaks Güzeli:''Eminim sevmediğine'' eminim eminim sevmediğine eminim evet bir gün bile sevmediğine..Ben alalelade sen nadide....Buarada diplerdeyim de evet:D

Hayatımın şarkısı sonsuza kadar dinleyeceğim tek şarkı olmaya aday parça seçiyorum şuan dedik yaa seviyorum bu kızı...Ne Garip Adam bundan sonra iphone'um da özel puf puflu bir yer ediniyor kendine...Baştan yazacağım bu şarkıyı;

kendime buldum bi Garip Adam
üstüme gelme yine bozuk kafam
kaderim mi garip ama gercegim mi
ya da öyle garip degilde garibim mi
yok ama belli olmaz
kollarını sararsın sarılmaz
ona güven olmaz
seversin taparsın oralı olmaz
o hali inanılmaz
egersin bükersin kırılmaz
yok ona ulaşılmaz
şu alemde tek kalsam o benim olmaz

Ne Garip Adam Ne Garip Adam
Ne Garip Adam
öpsem anlamam
tatsam anlamam
baksam anlamam

yok ama belli olmaz
kollarını sararsın sarılmaz
ona güven olmaz
seversin taparsın oralı olmaz
o hali inanılmaz
egersin bükersin kırılmaz
yok ona ulaşılmaz
şu alemde tek kalsam o benim olmaz

Ne Garip Adam Ne Garip Adam
Ne Garip Adam
öpsem anlamam
tatsam anlamam
baksam anlamam



tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''