9 Nisan 2009 Perşembe in ,

Tiffanyde kahvaltıya hadi hep beraber...


Fena halde acıktım uykuda çöktü gözlerim kapanıyor ama yapacak birşey yok çünkü ben değişime uğradım çünkü klonlandım çünkü hoşlanayazdım(-eyazmak ekini hep kullanmak istemişimdir)Herneyse sabaha kadar sırf buyüzden uykusuz kaldığımı biri görse herhalde hakkımda ne düşünürdü...Öff aman ne yapayım şeker el bana ben sana hayran demeliyim sanırım..Hayat bu romanlara bile kahvaltı adıyla konu olan şu ünlü eros mucizesi teğet geçti o bile değiştirdi gitti..Aşk nerde aşk derseniz;ilk görüşte aşk böyle başladı adı üstünde yıldırım aşkı hemen evlilik hemen balayı nasıl geçti canım cicim ayları olmamak için ağır sakin ilerlemeli kahvaltıyla öğle yemeği arasında en az 4 saat bırakmalı şimdi hadi Tiffanyciğin aşk dolu kahvaltı sofrasına ilerleyelim





tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''