5 Mayıs 2009 Salı in , , ,

Çilek çileğim.. ben çileğim:):)Çilek,Çilek Tarlaları



Buaralar çileğe taktım..Şarkısı türküsü her bir şeyini tadıyorum kendiside dahil olmak üzere…Yok beklenilmeyen bir şey bulmak değil çabam ama bir meyve ol deseler çilek olurum ben derdim her nekadar orantısız olsada vucut hatları sulu sulu bol seratonin bırakan tatlı bir tadım olsun isterdim:D:D

Ruyalarıma dahil girmeye başladı çilek…Herhalde bir gün aş erecek olursam ilk istediğim çilek olacak ve milleti hatun hamile bu kışta çilek istiyor diye ordan oraya sürecegim:D:Dhaha Allahın isine karımsak gibi olmasın ama neden yaz meyvesi su cilek tam yaz da degil bahar meyvesi boylesine bir meyveden bizi 3 mevsim yoksun bırakmak hak mıdır?Oysa ne hakkı su dunyada bendekide soru:D

Boyle sevdiğim baksa meyve var mı elbette ama hicbiri ruyama girmedi emin olun;karpuz;kırmızı dut,kiraz hicbiri..Benimkisi sanırım kırmızıya olan açlık kivi neden kırmızı değil diye sevmeyenlerdenim:D:D

Herneyse rüyama gelecek olursak bir çileğin göbeğinde uyanıyordum yanlıs duymadınız cilegin gobeginde tam icinde yiyerek dısarı cıkıyordum tunelden:Dsonra karnım cok sis oluyor ve benden binlerce cilek olusuyordu:D:Dcok sıkı ruya yorumlarım diyen varsa buyursun bunu yorumlasın:D:Druyalarım bile tuhaf:Dherneyse 2 gundurde let me take you down cuz i am goin’ strawberry fields dilime dolastı:Dhem cilek receli yapsam diyorum hazır aşka gelmişken…Gözlerimi kapattıgımda bile basımı donderen bir sarkı ve meyve …Beatles ve çilek ikilisi…Lcd almadan çilek tarlalarına goturebilen tek sarkı belkide ahh ahh:D

Dengesizliğim aşikar çocuklugum çilek,alice harikalar diyarında,küçük prens dede korkut,mitoloji aşkım bilindik…İlginc olan ise tum bunları bilenlerin bile bana sundukları meyvenin zehirli birer elma olması..yediğimde tüm çıplak gerçeği görebildiğim…Ama ben çilek tarlalarında kaybolmak lucy ile birlikte hoplamak alice ile birlikte tavsanları izlemek istiyorum ..Astroid B612 ye gidecegime inanıyorum ve ordan geldiğimi biliyorum …yanıma yaklaşanların realite ile bağları onlardan soğumama neden oluyor ve ben benimle acid dünyasında acidsiz kaybolabilecek birini arıyorum…

Çilekleri ve Beatles ı seviyorum ve bağırıyorum….

‘Let me take you down, 'cause I'm going to strawberry fields.
Nothing is real and nothing to get hung about.
Strawberry fields forever…’



Hadi Dinleyelim şu tarlaları duyumsayalım;The Beatles-Strawberry Fields Forever







tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''