17 Mayıs 2009 Pazar in , , ,

Dita abla beni de pin up yapsana:)


Dün herkes gibi eurovision u izledim..Gördüklerimle döndüm döndüm bir daha baktım o ne hatundur öyle o ne güzelliktir ne parçadır ne kıyafettir.Almanya'nın şarkısı ve Dita Von Teese dan bahsediyorum sevgi kelebeklerim evet...Hatun nun fatalesinden korkmasam ablaaaaaaa bana ders ver...kıyafeti yurusu bilmem nesi birinciye eyvallahım var iyi şarkıydı ama Almanya'nın şarkısını kimse yabana atamaz helede Dita yı hiç kimse...pin up olacagım yavrularım acacagım e-bay kullanmadıgım pay bal ımla alacagım...Bikinilerim zaten hazır pin up tarzı sorun kıyafette..Mudo da bir kaç parça gördum incidende up up pin up ayakkabılar aldım..neredeyse tamam olacagım haha:DAma marilyn manson olma cabalarım da vardı bir ara onları da facebook umdaki cumle alem gordu zaten:D:DKendisi bundan sonraki idolumdur ha ben tabi ablam gibi ay oramı buramı acayım derdinden cok nası pin up olunur a bakıyorum 2 santa baby solerim popo sallarız en fazla ama o kadar asırıya kacmamalı o Amerika da sen Türkiye de yasıyorsun kızım Lillith unutmamalı aldın terbiye bilmem ne hede hodo..Yahu bu marilyn de cok gevsek bir adam sevgilisi milletin fantezisi adam bunlara gogus gerip agda yaptırıp pudrasını suruyor ortada geziyor..Yazıklar olsun simdi bizim erkekler olsa dita von teese kabirde striptiz yapıyordu:D:DNeyse yavrucuklarım bir ninniler olsun saatini daha sonlandırdık sevgiyle cikolata tadında kalın emi dostlarım...

İşte Miss Kiss Kiss-Germany/Alex Swings

Buda final gecesi-Miss Kiss Kiss



tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''