17 Mayıs 2009 Pazar in

Yazma lillith sen yazma pul biber dökerim ağzına...



Sevgili blogum sevenlerim izleyenlerim okadar zaman olduki yazmayalı saymadım etmedim...Yazacak nedenim yalnızlık oldu hep benim oyle para kazanagım 1 milyon izleyicim olsun falan degil kel alaka bir blogger ım iste:D:DBeni boyle sevin:D:Dhaha..neler olduguna gelince azıcık maddebagımlısı oldugum icin maddeleyeceğim bakalım ne diyeceksiniz;



1-4 sene once Anklıların tabiriyle el kadar bebeyken basladıgım unim canım da son 25 gun ama dostlarım insaat muhendisligi bitedursun harita da uzattım tey tey tey...
2-Son sene vs.. kapsamında duzenlenen ist gezisine katıldım oram buram tutuldu gectim blogger mangalına katıldım fake make olmadıgımı kantıladım...Muge ablam azcık bagırdı cagırdı donmuyormusun minicik etek tshirt le diyerek falan sonra battaniyeye burundum..Tunahan'la,Teakolik Hamzayla,Burak'la,Arman'la,İpek Abla'yla,Davut'la tanışma şansı buldum sonra da hasta oldum zaten hapsu hapsu:D
3-Cep telefonum eskisinden daha aktif::D:D
4-Aşk,sevgi,hoşlanma olaylarına azcık bakış açım değişti en azından eskisi kadar sert değilim:):)
5-İçimde ki çocuk aynı çocuk ama büyümem emredildi(emir büyük yerde:P:P:P)
6-FF'in iyi yüreklilerinden beni en çok güldüreni İsmail yaz için bana kahvaltı sözü verdi buarada Davut ta latin gecesi:D:D:D
7-Kolbastıyı öğrenmeye çalışmaktan vazgeçtim beceremiyorum oda öğrenilmedik kalsın..
8-Haftalık masaja yazıldım maksat para harcamak:D
9-Popo göstererk dijital mixlere girerek şarkıcı olundugunu iyice öğrendim Hadise hadisesiyle..
10-Yazın yaz okuluna geliyorum İTÜ'ye yani İstanbuldayım..Deep purple ve Rock and Coke içeren her türlü teklife açığım hahahha:):)):
son olarak finaller başlıyacak bitirme projemlede ilgileniyorum epey yogunum...Bugun bitse bari diyorum bakalımda:):)





tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''