22 Mayıs 2009 Cuma in ,

Yeni Bob Dylan'ı Ben Keşfettim Vermem Kimseye:D



Bilirsiniz yavrularım beni bencil hatunun tekiyim kimseyi öyle kolayına övmem altın takmam şekerleme vermem..Ama bir tatlı şirin mi şirin küçük bob dylanım varki benim yazılarını okuyunca anlından öpesim geldi amma velakin bu yavrumuz bloguna pek ozen gostermiyor kapkara bir fontu koymus minimalist bir tema üzerine yazıyorda yazıyor ama bu gonulceezim pekte aldırmıyor temaya memaya helal olsun sıradan konulara ilginç yorumlar katıyor gerek görüntüsü gerek bloguyla gönülllerin Bob Dylan'ı oluyor...Kendilerini önce last fm de beni arkadaş olarak ekleyince keşfettim...İyikide etmişim diyorum şeker kıvamında disipline ihtiyacı olan bu blogger'a Allahım sen şevk ver bizi bu yazılardan mahrum etme diyoruz...Ayrıca kendisine göre herşeyini Cenk ve Erdem'e borçluymuş genelde yazıların arasına sıkıştırdığı ing kelimeleri kullanmasının nedeni tikilerin ağzına gark olan ingilizce kelime yanlış kullanımını eleştirerek önlemekmiş ben onun yalancısıyım..Yani bilinçli zeki bir blogger var karşımızda ayrıca şunu da ekliyor;''alcohol n english improves my creativity! ''
Bu çocuğu sevdim yaa tam kafa zaten alkolü seven beri gelsin:Dingilizceyi seven 2 defa beri gelsin:D:DBu yazıyı yazan Lillith hatunun ilgisi onu şaşırtmasın sevindirmesin yada şımartmasın hemencecik silmeyide biliriz hah:Dtavsiyemiz yazmaya istekle devam etsin daha çok 60-70lerden dinlesin...Sonra tam yenilmelik kıvama gelsin ona Eddie'sini ben bulacağım söz...Öyle işte Bay Dylan...
Burdan efendim...
Bay Dylan'ın sitesi Abesle iştigal

Bu da ona gitsin Bob Dylan-Beyond Here Lies Nothin





tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''