5 Haziran 2009 Cuma in ,

Geçiniz Yavrum Zaman gibi Geçiniz Ana Yemeğe Geçiniz..


Ne kadar oldu görüşmeyeli sevgili blogum izleyicilerim sevenlerim hayranlarım hıı??Epey epey mazur görün beni...Kusurlara kalmayın gelin birde burdan yakın sunaklarıma buyrun actım sandıkları doktum ortaya bohcacı geldi hanımm..:DSınavlarım vardı yazamadım,sevgili entegrasyonu yaptım yazamadım...Kus kus pilavı pişirdim erasmuscu italyanlara yazamadım bahaneler çok:DBugun bahsedeceğim konu epey enteresan aslında aklıma cumburlop inmiş değil:):)içimi büken şeyler var benim nakamura zamanı büksün zamanda anılarda yaşananlarda gelip beni büksün anasını satayım ben böyle hayatın ya sevgili kuçucugum blogum..Gözü dışarda erkek suretlerine ne yapmalı...yada erkeğin gözü dışarda olunca nasıl anlarız:Dyalnızlık öyle menem birşeydirki belki sırf oyüzden sizinledir yada emin değildir aaa bu dogrumu diyerek midyata sözde görünüşte pirince gidecek eldeki cacıkla bulgurdan olacaktır misler gibi.. sizinle olan erkek hala
-keskin gözlemler sonucu çevresindeki hatunlara yorumlar getirip sizi dumura uğratıyorsa
-imalı yorumlarıyla ''süper hatun ahh olsada yesek'' size kriz geçirtiyorsa içten içten...
-Ve çevresindeki kız adedi her geçen gün artıyorsa(facebook arkadaş listesi,iş yada sosyal çevresi,yada internetteki başka ortamlar)
-Size ise habire darbe getiriyorsa..(kendi kırdığı cevizleri sizin kırmanızdan korktugundan belkide bilinmez...)
Geçmiş olsun yavrularım bal gibi boynuz taktınız...İlla basmaya gerek yok ama aynı yogurdu calmaya devam ederseniz basarsınızda...Gecin yavrum geçin bu göl maya tutmaz...
Sizden geçmemesinin nedenleri ise şu olabilir;
-Populersinizdir
-Seksisinizdir
-Güzelsinizdir
-Yada ya yukardakilerden hicbiri degilsiniz o çok yalnız yada hepsini sağlıyorsunuz bu ıssız adama piyango gibi vurdunuz...Ne olursa olsun geçiniz yavrum geçiniz ara sıcakları geçniz ana yemeğe:):)


tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''