3 Temmuz 2009 Cuma in

Hey gidi Michael benim bloguma da konu oldun ya:)


Herkes Michael Jackson hakkında günlerdir yazı yazıyor farkındayım...Hatta bir furyadır gidiyordu...Yeni yeni durulmaya başlayınca yazma zamanımın geldiğine inandım...Çünkü ölü evi epey yas tutar..Tutmalıdır...Ölü evi derken elbet Michael yanı başımda kollarımda falan ölmedi:D:D
Ölü evi olmak için zaten buna gerek yok:DHerneyse adama ben biraz farklı gözle bakacağım süpheli sübyancılıgı aslı olmayan beyaz olma cabaları ve hakkında cıkan binler spekulasyonun dısında yahu o benim danscı olarak ustune tanımayacagım bir elemandı...Moonwalk yaparak buyudum ben ya:D Rugan ayakkabı beyaz corap hafif kısa siyah pantolon ve liza minelli türünden sapkanın kombinini sevdim ben bu adamda...En üzgün zamanınızda bile gülümsetir bu adamın parçaları beni hemen dansettirir...Bunu yaptıgı icin en azından dünyada kırdıgı cevizlere sunger cekilmesi gerekir...Sanatçının tek kaygısı sanat yapmak olmalıdır topluma örnek olacağım çabasındaki insanlar sanatçı değil şarlatan olurlar...Söhret herkese bir nebze büyük gelir onada gelmistir gocup gitmistir oda...Anneannem jackson's 5 der annem billie jean ben black or white ne farkeder...Hepsi biraz ''ay'' kokmuyor mu??


Say say say ile karşınızda 2 dev;





Burdan da Beat it diyelim hadi bakalım;






tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''