15 Temmuz 2009 Çarşamba in , ,

Melek görünümlü Fettan Kedi Kadın


3-4 gündür epey dengesizim..Halim tutumum Lillithinize birşeyler oldu...Saldı yanına korkuları aldı yanına carsafını sildi tüm zifti içindeki sorunsuzca.Tüm pislikler içinde temiz kalmaya çalışan bir aptal değil o artık gerektiği kadar kirli.Eğer kirlenmek büyümekse büyüdüğüm için mukusun içinde altın bulmuşcasına mutluyum(!)Ve hala aynı nehirlerde yıkanmak istiyorum ilginç ama aynı nehirleri kirletip yenilerini temiz kılmak en büyük amacım gibi..Amacı amaç yapanlar ise ne gibi bir belaya çattıklarından habersiz sığ sularda küreklerini kuma saplamaya devam ediyorlar...Eyvallah abilerim aynen devam...

Rüzgar ıslak siyah saçlarıma vursun istiyorum ve yağmur rimellerimi akıtsın beyaz elbisem utanmazca içimi göstersin ıslaklıgın etkisiyle ozaman anlaşılacak sanırım teşhirciliğe varan açık sözlülüğüm oyun bilmezliğim kendi kitabımın yazarı kendi monologumun ses vereni oldugum...


Son ihtimalim artık gelsin istiyorum hediye gibi...Seyirlik değil ömürlük istiyorum..Safam olsun diyebilmek istiyorum...Adamcıklar değil adamlar istiyorum...Abiyogenezi kanıtlamasın bana yada tek hücreliyim diye bağırmasın kuş kadar beyni olmasın ben yaslanınca çökmesin nefes alıp verisinden baska seylerde duyayım konuşsun...Japonlaramı telefon açayım yok mu böylesi bir robot gönderiversinler... Oyunlar oynuyoruz senelerdir bu uğurda kedi fare tavuk horoz -bilimum tum zoologlara tas cıkaracak kadar hayvan sayabilirim ama gerek yok -çevremizde çok var herneyse...Ben yazmadığım bir oyunda nasıl rol almam bekleniyor hayatı asilik kümesinin en yetkili ve etkili elemanı olan bu hatunun...

Oyüzden ben bilmem laf cambazlıgını 2 kırıtıp bir kıvırmayı,sag kulaga fısıldayıp istedigini yaptırmayı,asık olup söylememeyi,hanımhanımcık gozukup fettanlıgın kitabını yazmayım neysem oyum bea fettanım var mı fettanım kedi gibi fettanım işte sorun buysa ayaklarınız göl başınız pınar....


Allah belanı vermesin hatun nerden çıktı bu bunaltan yazılar diyecek sevgili okuyucum haklıdır da belki...Behey sevgili okuyucu her an çifte telli göbek havası olmazki bugünde böyleyim işte... haydi eyvallah demeden evlatlarım Ovidiustan sesleneyim size
''kendi üstüne bildiklerine göre ruhumuz umut yada korku duyar yaptıklarından'' Öpüldünüz paiii şimdilik ...

High Hopes-Pink Floyd kulagınıza girsin pasa hipo döksün





tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.'' tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''

2 Comments So Far:

ahmetalpat dedi ki...

Ooo adamlar istiyorsun ama sen

lillith dedi ki...

yok yok sadece 1 kisi:)