16 Temmuz 2009 Perşembe in , , , ,

Sıcak,Vantilator ve Utançla karışık itiraf



Acayip bir nem bir sıcaklık üzerime yapışan elbiseler,baby doll-lar;kafama ve enseme yapışan saçlar...Normalde saçlarım pırasa kıvamında düz olmasına rağmen sıcaktan permalı gibi duruyor ne kadar fön çekerseniz çekin akıyor...Ne zaman İstanbula gelsem bu oluyor bende bu şehirde saç yapmıyorum...Elbette günün konusu bu değil günün konusu çok başka...Günün konusu aslında benim alışveriş merkezi düşkünlüğüm :P Hatta öyle bir kıvam aldıki domates biber almaya gidip 1000 liraya bisiklet alabiliyorum..Starbucks lardan Midpointlerden çıkmıyorum artı cevahirden nefret ediyorum...Daha fenası olamaz derken Baldiniden öyle bir ayakkabı aldım ki sözde yüzde 30 indirime sahipti...Ben big city tarzında aptal lüks meraklısı hatunlardan nefret eden ve bu konuda büyükte konuşan ben paracıklarını ayakkabılara gezmeye yatıran bir hatun ne zaman oldum..Sex and the city etkisi büyük tabi...
Sigara yasaklanmış çok sevindim birde ayakkabı mağzaları kapansa daha çok mutlu olacagim komunist duzen gelsin moda falan gitsin...Bende rahat edeyim..
Neyse başım ağrıyor çok yazamıyacağım cidden..Migren başlıyor sanırım yine bugünlük bu kadar kendinize iyi bakın canınızı sıkmayın çok terlerseniz t-box un el icin vantilatorlerinden alın bülent ersoy misali ki ben öyle yaptım...
Herkese annesinin kardesinin sevgilisinin esinin yanında iyi mutlu geceler camı kapıyı acın terlemezsiniz korkmayın ama yalnızda yatmayın ciao Manhattan diyeyim edie sedgewick gibi :)

Confessions Of A Shopaholic-Bir Alışverişkoliğin itirafları tralier sizlerle tavsiye ediiyorum izleyince mango indirim günleri aklıma geliyor :)






tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''