22 Temmuz 2009 Çarşamba in , ,

Yeter artık yazıyorum şifresiz!



Yazacağım çünkü yazmaya ihtiyacım var içimde ne var sayıp dökeceğim artık yeter diyeceğim....
Yanlış adamları seçmekte üstüme yok biliyormusunuz nerde arıza orda ben...Dengesizler bende,balığı bende koçu bende...Kendini beğenmişler bende egoistler bende çapkınlar bende...Mesajla terkedenler bende,geleceğim deyip gelmeyenler bende bende babam bende...
Öyle bir eski sevgilim varki benim mesela arayıp sormayınca telaşa kapılır aman hatun beni unutuyor hop ne oluyoruz der...vaktiyle mide kanamanıza aldırmayan o şahsiyet sizin rock'n coke da çadırda kaldıgınızı dert eder evine cagırır...Aramayınca kıymete binersiniz arayınca mesaj atınca tık yok msnden iyi geceler demeden giden adlandıramayacagım biridir...Oyle yeni sevgili adayım varki benim gelecegim der umit verir gelmez yurt dıslarından onunde 2 koca hafta olmasına ragmen...Rock'n coke da kafama taktıgım tuye takar kanada takar emo der aklından oyle gecirir...Boyle cins adamlar iste....Kendilerinden soguturlar....Yahu acırım acırım vodafone a gectim onumde 158 kontor var harcayamıyorum kimi arasam diyorum ona acırım..Adam gibi biri olsaydı hayatımda kontorlerim feda olsun derdim ...Ne yapalım eldekilerle mi yetinmeli?





Bu istanbul denen sehre buyuk ihtimal gelecek yıl temelli ve gelecek yıl donem donem gelecegim ozaman merak ediyorum kolumdaki yeni sahsiyetleri gorup hayıflanacaklar mı?yoksa ben mi hayıflanacagım yine adam gibi birini bulamadım diye...:)Zamanla beynini kalıplardan kurtarmıs adamlara rastlarım umuyorum...oyle adamlara rastlarım ki cevrendemdeki erkeklere populerligime takmamıs olsun sadakatıme inansın oyle adamlara rastlarım ki kanat taktı cadı sapkası taktı emo oldu,mini etek giydi yollu oldu demesin...
Herneyse bu gece icin cok bile yazdım....Hem ogun sanlısoyla kaan tangoze bile cok guzel oldugumu dusunurken:):) kaybeden utansın:)













tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''