2 Eylül 2009 Çarşamba in , , ,

Sen Esmeseydin Balonlarım Uçmasaydı.


Nasıl olsa okumazsın diyerek olanca rahatlığımla yazıyorum.Ne zamandır elimi sürmediğim blogumda
sayende biraz şenlenecek bak.Canım çok yanıyor sessizlikler ve sensizlikler bitmediğinde.Elimden
gelen paranoyaya bağlamak.

Oysa doğru olduğunu sanarak övündüğüm zekama küfrettim ben.Bu saatten sonra seninle yaşanacak
zamanların güzel olmasını ummak polyannaya taş çıkartmak olur.Soramıyorum neyim ben senin için diye?
Diyemiyorum ki böyle mi gidecek lanet olası her şey.Yedek listene mi geçiş yaptım asıl talihlilerden
diyemiyorum.Çıldıracak gibi oluyorum yoksun özlüyorum migrenimle başa çıkamıyorum.Herşey geçiyor şu
hayatta ve her şey isteyince unutuluyor vaktiyle salya sümük ağladığınız her şey kaldırımda bir karınca
ezilince duyulan hafif çıtırtı gibi beyinlerde ufacık bir yankı yapıyor ve gidiyor.Soramıyorum karınca mı
olmak istiyorsun zihnimde..Aslında konuşamıyorum ki seninle ‘işim var’ diye kestirip attığında sen de
bende biliyoruz ki hiçbir iş karşımızdakini önemsemekten daha önemli değildir.Benim de işim var oysa.
Deliler manyaklar gibi proje çiziyorum 3 gündür ruhun mu duyuyor.Dünyada tek 24 saati olup yapması
gerekenler olan sen değilsin.Ben sana bunu anlatamıyorum.

Ve kıskancım çok.Akrep burcunun yapımdaki etkisi mi dersin ne dersen nasıl hüküm getirirsen ileriyi gören
gözlerinle.Aşkı bile adam gibi yaşatmadın testi doldu hemde özgül ağırlığı 13,6 olan civayla nasıl anlarsan..

Çevremde benimle olmak isteyen dürüst olayım 10larca adam varken hala seninle olmak için debeleniyorsam
ben bir sebebi vardır.Yok mudur?Düşünemiyor musun?Yardımcı olayım seviyorum seni.

Ne söyledin başımı iki yana salladım.Kıyafetimden,saçıma,makyajıma,halime tavrıma senin eserinken derdin ne
sorun olan ne?Bunu yapanlara gülerken bende sözden çıkmayan bir ufaklık oldum.Komik..

Hala istiyorsan heybelide mehtaplara çıkmayı-sanki anlamıyorum-,atılan mesajlara cevap yazmamayı,telefonlara
bakmamayı susacağım ve susup oturacağım.Seninle aynı şehre taşındığımda ise aynı havayı soluyan iki yabancı
olarak sen yoluna ben yoluma şarkıdaki misal.O zaman boş yataklarda uyuduğumuzda en azından elimden geleni
yaptığıma inancım tam olacak peki ya senin?

Çok özledim çocuk seni çok..İşte bu kadardır söyleyeceklerim ve duymayacakların.Keşke esmeseydin balonlar
yerinde kalırdı..Neyse bu rüzgar daha çok eser belki ama ben yoluma devam edeceğim..

Aptalca arabesk bir yazı oldu kusuruma bakmayın ihtiyacım varmış gelgelelim..
tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.'' tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''