23 Şubat 2010 Salı in

Bir Garip Gündem..


Ülkemiz şu ara epey karışık.Başbakan yumurta topuk ayakkabı yemesiyle gündemde İspanya da,Ergenekon kuşuma kon davası ile içeri nerdeyse tüm askeriye alındı.Fenerbahçe Bursaspora evinde yenildi.Onur Öymen yine birileriyle(AP roparatörü ile) birbirine girdi.Ben Fransızca çalışmaya başladım.Sırt ağrılarım arttı.Tuğba Ünsal'ın boyu 1.67 imiş.Gibi bir çok önemli konumuz var bu başlık altında zira hangisinden başlasam diye düşüyorum.

Öncelikle sevgili başbakanımıza İspanya'da Viva Kürdistan sloganları altında ayakkabı atılmış.Zaten her rezillikte bu başbakanın başına geliyor.Attan düştü;kendini tekmeletti,yumurta yedi,Davos'ta rezil oldu,şimdi de ayakkabı yiyor.İnsanı rezil olmaktan koltuğu bile kurtaramıyor üzücü..

Ergenekon davasına gelince bence bu Ergenekondan çok Erdoğan davası zira her şeyi lehlerine çevirmeye çalışan günümüz hükümeti yargı ve basın hakimiyetinden sonra askeriyeden ancak kodes yardımıyla kurtulacağını anlayarak önüne geleni içeri alıyor.Yeşil parka giysen kodestesin.Adamların yeşile gıcığı var.

Onur Öymen konusuna girmeyeceğim zira Baykalın yardakçısı bir adamla işim olmaz kazınsın dursun Baykal da o da.

Bana gelince Fransızca öğreniyorum dostlar.Bir bu eksikti nidalarını duyabiliyorum ama ne yapalım estetik aşkı biraz da Ece Vahapoğluna inat olsun diye:)

Son olarak Tuğba Ünsal'ın boyu 1.67 imis bu kız güzellik yarısmalarında nasıl derece aldı hayret :)

Gündemden sıcak sıcak sevgiler öpüldünüz:))






tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''