10 Şubat 2010 Çarşamba in

Kaprisli bir erkek ve ben


Yaklaşık 1-1.5 haftadır yeni biriyle takılıyorum.Amaç tanışma ıvır zıvırı.Ha ben mi onu seçtim hayır o bende çok ısrar etti.Bana kalsa ufak flörtlerle yetinir bir süre nefes alır kendi hayatıma bakarım.Ama durmuyorlar kardeşim bu erkekleri durduramıyorsun.Kuş yuvadan uçuyor deyip sizin başkalarıylada konuştuğunuzu anlayınca hemen üzerinize çullanıyor aşklarını itiraf ediyor veya sürekli telefon açarak bunalmanızı sağlıyorlar.Konumuza gelelim;Takılıyorum dedim ya işte bu içlerinden en üstüme geleniyle tanışmak istedim.Aslında bu kez seçeneğim çok ve ben herkesi tanımak istiyorum bir kez daha yanılmamak adına.Çünkü kolay sıkılıyorum ve erkeksel egolarını tatmin etmek için uygulanan psikolojik baskılara karnım tok.
Beni tanıyan tanır;ulaşılmak istemediğim zaman feriştahı gelse bana ulaşamaz.Bazen kabuğuma çekilirim,bazı zamanlar.Duygusal yenilenme açısından işte öyle zamanlarda telefonumu kaparım,maillere,mesajlara cevap yazmam gibi..Bu arada tam öyle bir dönemden geçiyorum.En yakınlarımla iletişim halindeyim,kabuk dışındakilerle ise iletişimim söz konusu bile olamaz.Tam da böyle zamanlarda ihtiyacım olan son şey ''kaprisli bir erkek''.Hoş çocuk olabilir,zeki olabilir,kendinden emin olabilir ama bunlar bana ulaşmak için şu dönemde yeterli değil.Arayıp duruyor,mesaj atıyor ben cevap atmayınca darılıyor,bana önem vermiyorsun demeye başlıyor.Bunları bir kadın yapsa çok yakışır belki ama bu ortaklıkta ben kadınım ve o bir erkek.Benim kapris yapmam gerekmiyor mu?Ve ben lanet olsun ki 1 gün bile kapris yapmayı beceremedim,üzerinede kaprisli erkeklerle uğraşmaya başladım.Reva gibi..
Bir de doktor adayım var aynı şekilde.O da deliler gibi ısrarcı.Buluşalım,konuşalım,içelim,gezelim vs..İşim var olmaz diyorum dinlemiyor.Gelemem diyorum hayır diye bir cevabı kabul etmiyor.Ben ağırdan almak istiyorum dinlemiyor.Ben ne yapayım sorarım size?
Şu ara ulaşılmak istemiyorum.Beni boğacak kapris dolu bir ilişki de istemiyorum.İstediğim sadece sığınacağım sakin bir liman hem dostum,hem sevgilim,hem can yoldaşım.
Bir,iki kişi daha var aslında birinden çokta eminim.Beni boğmuyor, 2 haftadır buluşacağız ders çalışmaya teşfik ediyor.Kolay gelsin diye mesajlar atıyor.Doğum günümü bile sadisesinde kutladı.
Korkmuyor da değilim 2 gün sonra ben bu şehirden gidersem arkamda ah alacağım birini bırakmak istemiyorum.Neyse kısmet bu işler sayın okuyucu.Ben kabuğuma doğru yol alayım:)



tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''