8 Haziran 2010 Salı in , ,

CocaCola haklı olanı seçecek inanıyorum:)


Bu bloga yazmaya yaklaşık 2 sene önce yurt dışındayken başladım.Biraz sıkıntıdan biraz geçmişin modası günlükleri özlediğimden.Yeri geldi acımı,üzüntümü paylaştım yeri geldi politikaya bulaştım.Ama asla blogumla para kazanma,çıkar sağlama amacı gütmedim.Onunla yarışmalara da katılmadım.Ha bloglarıyla para kazananlara da sözüm yok ama bir tane bile reklam almıyorsam,almak istemiyorsam nedeni budur.

Çocukluğumdan beri iletişime yakın ilgi duydum,radyo yapmaya çalışmam,telefonların içini açmam vs... derken günümüz tam da benim çağım.Bu blog ile hayatımı paylaşabiliyorum,yazdıktan sonra saklamak durumunda olmadığım yatarken yastığımın altına koyduğum bir günlükten daha fazlası benim için.

Cocacola'nın düzenlediği blogger yarışmasına katıldım:)İlk defa hayatım da blogumla bir şey yapmak istedim.Gerçekten istedim çünkü ufacık hayalimi gerçek kılacak belki bu yarışma.Spor yazarı/yorumcusu olma yolunda büyük bir adım atacağım.Burcu Esmersoy'dan neyim eksik diyorum bazen hatta daha az pot kırar futboldan daha iyi anlarım.Bu yarışmaya 2 senelik gerçek bir blogger olarak katılıyorum.Blogumu şu anda 1. olacak olan blogger gibi Afrika'ya gitmek için açmadım.Afrika benim için çok da mühim değil aslında Afrika olmasa da turnuva Türkiye de düzenlense ben yine bu turnuvayı aktaracak blogger olmak isterdim ki zaten FIBA 2010 WORLD CUP TURKIYE yi FIBA beni seçtiği için onlarında desteği ve yardımıyla twitter ve blogum da paylaşacağım.

Ve anlamadığım şekilde bu yarışmaya eğer haketmediği halde şu anda 1. olan kişiyi gönderirlerse gerçekten üzüleceğim.Cocacola'nın bunu yapmayacağına inanmak istiyorum.Hadi diyelim ben gidemedim ama o insanında gitmesini istemem çünkü daha iyileri var ondan.Gerçekten blogger yarışması ise bu.Biraz renk katmamız isteniyorsa ona göre seçim yapacaklarına inanıyorum.

Bu yazıyı yazdım çünkü gerçekten neye göre oy veriliyor onu da anlamadım.Ha elbette bende tanıdıklarıma arkadaşlarıma linki attım ama zaten onlar benim blogumu bilen insanlar tesadüf olmadı bu yarışma onlar için.Ama blogunu bile kesip kopyaladığı haberlerden oluşturan ve 4 günlük blog sahibi olan bir insanın neye göre bu yarışmaya katıldığını gerçekten bilmek istiyorum.

Herkesin elini vicdanına koyarak oy vereceğini jürinin bu şekilde karar vereceğine inanıyorum.Destek veren herkese teşekkür ediyorum:)

Oy vermek isteyenler için oylama hala devam ediyor:


http://www.90turk.com/adaylar.aspx Burdan verebilirsiniz bana vermek isterseniz 2. sayfadayım(Özge)





tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.'' tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''