6 Haziran 2010 Pazar in

Yol Arkadaşım...


Karşınıza biri çıksa ve size hiç yaşatmadığınız şeyleri yaşatsa,duymadığınız şeyleri söylese,incelikli davransa,ince davransa...Pamuğa sarılmış gibi hissetmek olsa bunun adı ve onun adı yüreğinizde pamuk olsa.Ona sarılsanız sarmalansanız.Kapılıp gitseniz akıntıya ve akıntı o olsa.Bir yandan bağlanmanın körelmek,saplanmak,bir sigaraya bağlanır gibi birine bağlanmak zayıflık olsa da siz zayıflıklarınızı onun önünde soyunabileceğinizi bilseniz de hala çekingen olur muydunuz bağlanmaya, ona bağlanmalara?

Tüm elbiselerimden kurtuldum,çırılçıplak ve dirençsiz halimle beni anlayan birini yolladı yukardaki bana ve onun yüzünü kara çıkarmak istemiyorum hediyemi kaçırarak.Dolu dolu yaşarken aşklarımın hepsini tam da tükenmişliği hissetmiştim geldiğinde tam da eros ölmüş helvasını yiyelim dostlar demekteydim.Ama güzel bir tesadüf 1 saat içinde yaşadığım o kısa karşılaşma ve olan her şey bir büyü sanki.Kapris yok,naz yok,adam gibi adam olduğuna inanmak istiyorum ve tüm göstergeler öyle olduğu yönünde.Canımı yanmayacak gibi bu sefer ona teslim edersem kendimi.Bu bir yolculuksa çok iyi bir yol arkadaşı olacak kendisi bana eminim.O halde ne duruyorum ki? Hem durduğu mu kim söyledi ki?

Aranızdan erkeklere sövüp sayanlar vardır.Ben de o gruptaydım hala da biraz ordayım ama iyi erkeklerde var dostlarım yürekli adamlarda var bakmayı bilene...Yaşanan tüm o acı tecrübelere baktığım alanın tam ortasında her şer de bir hayır vardır yazıyor.Ve onlara beni olgunlaştırdıkları için teşekkür ediyorum.Belki odun birine rastlamasaydım iyinin kıymetini bilemeyecektim...
Her neyse kendisi beni msn'de bekler çok bekletmek olmaz değil mi?

Paylaşın istedim duygularımı ilk buraya yazmak istedim.Şans dileyin bana:)











tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.'' tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''