15 Temmuz 2010 Perşembe in , ,

Silk Spectre 2 ve Dr. Manhatten



Süper kahramanlar kötü olsa? Beklediğimizden uzak olsalar.Aklınıza hangi çizgi roman gelir? Tabiî ki Watchmen.Geçen yıllarda tuzlu bir fiyata D’n R dan almıştım tüm seriyi.Alışkanlık oldu her sene bir parti okuyorum.Ardından da filmini izliyorum.12 sayılık çizgi romanın eleştirilecek tarafı zaten yok ama bunun sinemaya uyarlaması ağızlarda yavan bir tat bırakmış.Bu tat ne oyuncularla ne de yönetmenle alakalı.Kim yönetse kim oynasa aynı sorun çıkardı zaten.Zordur çizgi romanları sinemaya aktarmak hele ki söz konusu Watchmen ise…

Her neyse gelelim konumuza arkadaşla msn de konuşurken ben Laurie Jupiter’im dedim.Sen de Dr.Manhattan’sın diyerek olaya romantik bir boyut kattım.Kendisinin Watchmen yabancı olması nedeniyle’de bir anlamda bu yazıyı yazıyorum.

Direk Vikipedia alıntısı dikkat: ‘Doktor Manhattan bir deney sonucunda doğaüstü güçler kazanan Watchmen karakteridir. Kazadan önce Dr. Jon Osterman adıyla fizikçi olarak ordu için fizik deneyleri yapıyordu. Deney odasında saatini unutup içeri girince kapı kendiliğinden kapandı ve olaydan sonra herkes onun öldüğünü sandı. 2 gün sonra laboratuvarın koridorlarında sadece damarlardan oluşan mavi bir yaratığın görüldüğü söylentileri başladı. Daha sonra kas sistemi oluştu ve Dr. Manhattan adıyla anılan mavi adam oluştu. Cisimleri istediği şeye ve şekle dönüştürebilmekte, ışınlayabilmekte ve geleceği görebilmektedir.’

Laurine Jupiter ise bilmeyen yoktur zaten Sally Jupiter’in kızı annesinin izinde gidiyor.Doktor Manhattan ile aktif olrak geçmeyen cinsel yaşamlarına hareket katamayınca çareyi dünyayı kurtarmakta buluyor.Hastayım bu hatuna ha siyah saçlı halimle ucundan azıcık benziyorsam da yeter bana:)

Bu çizgi romanı okumayanlar varsa should değil have to kullanarak cümlemi olustururum ki okuyun ağabeylerim ablalarım.Son olarak Watchmen den tralair ile veda edelim;







Watchmen Trailer
Yükleyen paramountuk. - Tüm sezonlar ve tüm bölümler



tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.'' tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''