26 Ekim 2010 Salı in ,

İkimiz bir gömlekte yakası dar olaydı



Sittin senedir yazmıyorum.Ah ne güzel!! Kendi bık bık sorunlarımla boğuşmaktan bloga vakit ayıramamak ne elzem.İşti güçtü aşktı meşkti, büyük sorunlar azizim. İş aranmaktayım :) Ama bulamıyorum. Aşk ise ben aramadan o beni buluyor.Sevgili okuyucu kimseyi sevememek sorun mu? Elde edince değerlerini kaybediyorsa kişi sorun bende mi? Çapkın doğmuşum suç mu?
Bir ruh eşi var evet herkesin bahsettiği ayılıp bayıldığı onun için tırnak törpüleyip bugudi ile gezdiği bir ruh eşi var.Ona inanıyorum.Ama bana uğrayanların benim ruh eşim olma ihtimali hep dediğim gibi zilyonda bir.Hem insanın kapısını böyle bir eleman çalacak da ben de ondan sıkılacağım oldu canım.Kendimi şu ara femme fatale diye tanımlıyorum.Allah günah yazmasın ama durumum bu ya da Hürmüz.1 de yetmez 10 tane diye aç,doymaz laftan anlamaz moddayım.Hepsi stepping stone gerçi bir anlamı yok,zaman öldürmece...Bir tanesi çok romantik,ötekisi ormantik diğeri maço kalanları flört.En umutsuz olanı da platonik.
Sevdik de ne oldu Tuborg zengin oldu diye böyle bir yola girmiş olmakla beraber, tek eşli aptal yaşantıma dönmek de istemiyor değilim.O zamanlar en azından eleman beni aldatsa bile kalbim doluydu,kendimi yalnız hissetmiyordum.Şimdi komando tugayı ile çıksam yine yalnızım yine yalnızım.Işığa gelen sinek gibi hepside.Azıcık üzül,mıy mıy et hepsi kaçar.Sevme 4s kuralını uygula her gün 3 ayrı kişiyle çıkarsın garanti bak.Amacım bu değil tabi.Kalp kırmak,ah almak da istemem.Gel gelelim ben umursamaz takıldıkça hoş hoş deli-kanlılar,eli-kanlılar peşimde dolaşmaya başlıyor.Ben de sen mi deli ben senden deli,sen mi kanlı ben senden kanlı diyerek günlerini göstermeye çalışıyorum.Ama adamlar tuhaf anlamıyorlar.Bir kadın aramıyorsa sevmiyordur,ilgi göstermiyorsa trip mrip degil ilgilenmiyordur...Onlarsa aranmadıkça inada bindiriyorlar bu aşk değil paşam elde etme tutkusu inat olmuş adamlardaki başka bişi değil.
Ya tam diyorum kızım Lili bak eski platoniğin adamla lak lak ediyorsun tam sevmelik,ısıtıp yemelik.Ama olmuyor,kalp çarpmıyor.Her şey zamanında.Before Sunset halt etmiş,Dallas halt etmiş benim senaryolarımın yanında...
Ya da ademoğluyla 10 kere karşılaşmışız yakışıklı da ama kafalar tutmuyor.Elden gelen öğün olmuyor.
Farklı şehirler ayrı bir sorun zaten.Yaşanmamış şeyleri insan kafasında kurdukça kuruyor.Yanımda olsa,ne hoş çocuk,ama yok beni sevmez yahu onun çevresinde ne kızlar vardır,yok beah belki sever,dur şansımı deneyeyim,bir mesaj atayım...Mesaj atılır beklenir,cevap yazarsa mr. right soulmate olabilir kaygısıyla elde edilecekler listesine yazılır,yok cevap atmazsa tittir edilir.
Bu şekilde tittir ettiğim çok oldu.Bunları bir deftere yazdım şuan için ilgilenmiyorum.Sonra haklarından gelirim.
Bir de adama itiraf etmissindir söylemissindir kendisinden hoslandığını ve adam seni arafta bırakmıştır.Ne evet demiştir ne hayır.İleride olabilir.Yahu herifcim ben ileride olamaz demiyorum ki, ileride Christiano Ronaldo ile çıkabilirim,Fatih Ürek'i bile ayartabilirim-böeh- önemli olan senin Lili bak çok hoş kızsın vallahi iltifat olsun diye demiyorum bak benim kız arkım var ama şimdilik dostane takılalım en kısa sürede seninle takılırız.Ben açık yüreklilikle hoşlanıyorum demişsem adam da bana gerçekleri söyleyip o kız arkadaşından ayrılabileceğini itiraf etmeli.Çünkü şu ana kadar hangimiz kız ya da erkek arkadaşlarımızdan ayrılmadık ki.Yok eğer o kız arkadaşın en doğrusu olsa beni arafta bırakmazdın dimi ;gelecekte ne olur bilinmez diye...
Bazısı da var ki içimde uhte...Of o ne kas,o ne vücut,o ne zeka...Ama distance olayımız var.Şimdilik olmaz diyorum.Yani erkekler uzak mesafeye gelemiyor kaldıki ben hiiiç katlanamıyorum.Kıvanç Tatlıtuğ gelse olmaz derim.Öylelerini bekliyorum işte.Aslında öyleleriyle bir ömür yaşanır:)
Böyle fesat kızlar gibi yazdım da yazdım.Haklısınız ama şu da var bu dünyada kime iyi niyet göstersem beni boynuzladı,ekti,dalavere çevirdi.Gün gelecek kafamın tuttuğu,kafası çalışan,adam gibi bir adama denk geleceğim,sadakat yakama yapışacak ama o gün gelene kadar beklemek neden...Kimse Uyuyan Güzel,Pamuk Prenses,Rapunzel olamaz burası gerçek dünya...:)




7 KOCALI HÜRMÜZ - YALNIZ KULLAR - SEVVAL SAM-By BehCHAT
Yükleyen parchala_behchat. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.

tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.'' tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''