29 Mayıs 2011 Pazar in

Böyle bir sevgi herkesin başına



Yine yeni bir iş günü. Sıkıcılık üst düzeyde nedir bu pazartesilerin kerameti anlayamadım.Dün ahşap boyama yaptım yakında paylaşırım sıkıntıdan kendimi bile boyayabilirim gerçi de neyse...Açıköğretim sınavları vardı hafta sonu.Neyine kızım senin okumak diyerek sınavlara girdim.Malumunuz bu benim 3. unim olacak.Ve çok boktan geçti muhasebe ve iktisat.Umarım kalmam.Şimdi yine dağın başındaki ofisimde oturuyorum.Sevdiğimle haberleşememe problemimiz var buaralar.Bir çok zorluğa gögüs germeye çalışıyoruz.En başta mesafeler ve ayrı geçen zaman.Şimdi buna bir de iletişim eksikliği ekleniyor.Ama bunlara rağmen olacak diyorum bu sefer olacak olmalı.Çünkü çok seviyorum ve hayatımda ilk defa sevdiğim kadar sevildiğimden eminim.Bu güvenle çıktım yola zaten.Uzun mesafeli ilişkiler yürümez derler.Hakikaten zor bu türden bir ilişkiyi göze alabilmek.Lakin biz baştan hazırdık buna, baştan kopamayacağımızı biliyorduk...

Ben bu türden bir sevgiyi 23 sene bekledim.Bu benim kaderimdi belki sizin kaderinizde 29 ya da 30 sene beklemek vardır bilemiyorum.Ama anlatmak istediğim şey süt gibi akan duyguların varlığı.Yani aşkı ne kadar inkar etsek de aşk var ve hep siz inansanız da inanmasanız da olacak.Zaten aşkın seni kendine inandırmak gibi bir derdi yok ki.Zamanı geldiğinde oluşuyor siz ne kadar direnseniz de.

Zira ben direnmiştim, karşımdaki insan da direnmişti ama sonuçta kenetleniverdik.Artık hayatımda başkasını istemiyorum.Ne kadar yakışıklı, ne kadar karizmatik ne kadar bla bla... olsalar da.Çünkü biliyorum kimse ile onunla uyuştuğum kadar uyuşamayacağım, kimse beni onun sevdiği kadar sevmeyecek, değer vermeyecek. Ben de başka bir erkeğe bakamıyorum zaten.Eskiden ki aşka nihilist yaklaşan delişmen kız gitti yerine masal kitaplarından fırlamış sadık bir prenses geldi.İşte olan bu bana.Duam,dileğim herkesin başına... Ömürlük sevgiler herkesin başına.

Evet böyle bir sevgi herkesin başına...


tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.'' tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''