27 Mayıs 2011 Cuma in

Ondan Bundan Senden Benden



Bu bir iş yazısı işçil bir yazı.Hayatıma yön verirken en etkin değişimleri geçirdiğim şu dönemde olması gerekenleri değil olmasını istediklerimi yaşadığım bir zamandayım.Bir ilişkim var.Şeytan kulağına kurşun iyi gidiyor.Bir işim var.Maaşım iyi pozisyonum iyi.Ailemle aram iyi.Sağlığım kötüden hallice-fena sayılmaz.Ama kafam rahat değil okuyucu.Neden?Çünkü yapmak istediklerimle bugünü öldürüyorum.Aslında işim rahat olmasına rağmen istediğim şehirde değil bundan dolayı rahatsızım şimdilik Avusturya Teknik Üniversitesinde yüksek yapma gibi bir amacım var bakalım o ne olacak bilemiyorum.( Ha buarada inşallah gelecek Mart'ta başlıyorum)Hayatım amaçlarla dolu ama bunları gerçekleştirecek gücüm var mı emin değilim olması gerek ama dimi?Allah herkese kaldırabileceği kadar güç verir.










Bazende içlenmiyor değilim Allah'a.Ulan herkesin sevgilisi yanında olurken,millet istediği şehirde iş bulurken ben niye böyle oluyorum, neden çok istediğim şeyleri geç elde ediyorum? Vardır bunda da bir hayır diyorum.Seçim de yaklaşıyor okuyucu o değil de oyumun gideceği yer belli yazdıklarımdan ötürü...Dilerim bu sefer o parti alır...










Şimdilik öpücükler xxx..






























tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.'' tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''