25 Mart 2012 Pazar in , ,

Allah belamı vermeden yapacaklarım

Yeni bir yazı yazacağım zira karalamaların üzerinden çok zaman geçti.Başımdan çok şeyler geçti hale şükrü öğrendim.Velhasıl kelam şuan işten izinli evde oturuyorum.Ben bu bloğumu neden terkettim diyordum.Kendi halimde açmıştım bu bloğu uzun süre mekan-ı terk eyledim lakin artık arz-ı endam etmeye hazırım.Bir teenageke açtığım bu bloğu bak gördün mü 25 oldum nidalarında ruhumda ve kelamında sürdürmek istiyorum.
İşte kısa zaman içinde yapmak istediklerim
1-İşi bırakmak
2-Mümkünse millerce uzakta yeni bir iş bulmak
3-Teknolojiye uzak kalmamak
4-Lipo yaptırmak
5-Bugün ne giysem?'e katılmak
6-Nasıl torpil bulunur? sorusunun yanıtını bulup hakkında kitap yazmak
7-Avusturya'ya temelli gitmek
8-Hastalıklarımdan kurtulmak
9-İspanyolca' yı söküp kendi biskolata erkeğimle mutlu mesut yaşamak :)
10-Kısa bir dünya turuna çıkmak

Hadi eyvallah:)






tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.'' tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''