14 Ocak 2009 Çarşamba in

Değişiklikler hoşgelmiş...





Geri dönüşlerin hep bazı sonuçları olur iyi yada kötü..Bilerek başlamıştım herşeye..Öyle aman aman çok umutlu değildim sonuçta öğrencilik devam ediyorsa umacağınız tek şey iyi notlar oluyor bazende can sıkıntısından belkide öylesine yeni biri ama hepsi bu...Bana verdikleri ise beklediklerimden çok farklı oldu;
1 haftayı evimde tamamladım uyuyarak evet abartmıyorum 35 saat uyuyarak 32 saatlik rekorumu egale ettim..Söylenene göre kardeşim kafamda saksafon çalmış annem yüzüme bir bardak su boca etmiş tık yok,sonra telaşlanıp kalp atışlarımı,nabzımı kontrol etmişler burnumun altınada ayna tutarak buğulandımı diye bakmışlar...Kalktığımda aydan günden haberim yoktu bu normal olan kısmı,ne acıkma ne susama hiçbir tepki vermiyordu bünyem...Uyku kadar güzel alem varmı diyerek rüyaların melteminde 1 hafta uyudum..Sonrasında yaşama dair hatırladığım birkaç şey var tabi babamın arabasında uyuduğum havaalanına giderken,uçakta uyuduğum::):)Derken kendimi İst'de buldum...Ordada sadece 1 gün ve yılbaşı gecesi hatrı sayılır performans göstererek 4te zırhım olan uykuya büründüm..Gerisini tahmin edersiniz 10da yattım sabah 7de kalktım(vapurlarda,rıhtımda,sabancı unisinin servisinde de uyumaya devam ettim)..Tüm bu olanlar tamamiyle bana ters şeylerdi..Ben gün ışığını en son 6 ay önce görmüş neredeyse transparan deriye sahip olan ben 7de kalkıyordum...1.değişiklik;1 haftanın getirdiği yıllık uyku birikimi sonucu erken yatıp erken kalkmalar yada yatmasakta kalkmalar oldu...
Gelelim 2.ye:Millet deli divane iş ararken iş buldum hemde hiç tahmin etmediğim bir yerde lisede hayır tekrar baştan öğrenci olarak değil-tabi isterdim ama:D- İng öğretmeni olarak ...Haftada 30 saat dersim var sanırım bunun getirisi bana hiçte fena olmayacak:D:Dşimdiden kendimi romanın kızgın kumlarından serin sularına atlarken hayal edebiliyorum:D:D:Dböyle giderse bekle beni italya dememe az kalacak...
3.ise:Hiç ummazdım oldu hediye gibi geldi hoşgeldi diyorum...Daha ufak 4 günlük bir çarpıntı yaşanılan karşılıklı ama büyüyecek büyüyecek:):)Kim demiş İş hayatındaki kazanımın özel hayata ters etki yaptığını??Anlaşılan tamamiyle yanılmış...




tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''