11 Ocak 2009 Pazar in

İçten Geldi Blog'a düştü...

Seninle tanışmamın bir tesadüften ibaret olmadığını kim idda edebilir yada sonuçlarının farkında olmaksızın yapılmadan bu yardım!'ın hayatıma her yönden renk katacağını kim bilebilirdi?Kimseyi tanımadım derken bugüne kadar ki dinlediğim müziklere küçümseyerek bakmayan yada onlardan anlayan ,düşüncelerimi çağımız için fazla orjinal kabaca garip bulmayan derken sen çıkıverdin karşıma bir piyango misali...Dinlenen müzik türünü,favori kitap veya filmi çoktan geçtim ben çünkü eminim ortak daha çok paydaya sahibiz ...Üzüntülere verilen tepkiler,içte yaşadığın med cezirler,kelimeler ifade edişler,geçmişteki yaşadığın kariyere dair bulmacalar ve sayamayacağım binlercesi..sayamıyorum belki şuan seni tam olarak tanımadığım için ama sayamayacağım demiyorum..Muhabbetlerimizi hiç bir olay veya meşguliyet kesmediği sürece...Tek kusurun Akrep burcu olman sanırım:Dher nekadar Akrep gibi gözükmesende..Akrebe kusur dedim çünkü duygularını dibine kadar yaşamanın,hayatın çıkmazları içinde acılarla büyüyüp olgunlaşmanın,dobra olup hayatın yalakalarına ders vermek isteyip sistemin düzenine kurban olmanın tek açıklaması budur belkide...En son kimle konuşurken bu kadar keyif aldığımı hatırlamıyorum sanırım çocukluk arkadaşım Akifti adı kedileri ameliyat ederken dahil olduğumuz caniliğin farkına varmadan artan Halley fiyatlarından konuşur bakkaldan çaldığımız sakızlarla övünürdük gamsızca...Şuan okadar gamsız olamasamda ne zaman seninle konuşsam birbirimizin dertlerini ,duygularını kesip biçip bir canilik yaparken aldığım keyif o günleri aklıma getiriyor,ölen kedi için üzülüyor ama hep daha da derine iniyorum ve bence iniyoruz.. Hayatın içinde fazla küçük kendimize sorsan çoktan büyümüşüz..Belkide olmayı istediğimiz içindir ne dersin?Bana bunları söyleme cesaretini nerden buluyorsun çoktan aştım ben diyorsan susacağım ama zannetmiyorum ki kendini olağandan yaşlı gördüğünü;yaşadıklarına bakılırsa ancak yaşına göre daha tecrübeli diyebiliriz:)
Sana tavsiye vermek yaşıma bakılırsa haddime düşmez ama tecrübeleri yaşla sınırlayamayacağımızdan bence şunu kabul etmelisin benden gelen yani senin gibi acıyla büyüyen ve sahte sosyal maske saçmalığına bugüne kadar gögüs germis açık sözlülüğü yüzünden tabiri caizse burnu b.ktan kurtulmayan birinden gelecek olanı:)
Asla ama asla gözyaşlarını saklama bırak kornean buğulansın, gülücüklerini dudak kenarlarına hapsetme gülüyorsan gerçekten istediğin için gül kahkahalarla...Bunlarda olmasa yaşadığımıza dair kanıtı nasıl bulacağız ki yada cesetten ne farkımız kalacak donuk ruhlar ordusu olarak... kendimizden başka utanacağımız kimse olmamalı şu dünyada yemişim sosyal statüyü,çevreyi,dedikodudan öteye gidemeyen sığ toplulukları..Ne yaparsan yap hangi yolu seçersen seç sen mantıklı bir açıklaması olacağına eminim yaşayacaklarının ve bana anlatacaklarının:):)merakla bekleyeceğim kendi yolunu çizmede göstereceğin cesaretin sonuçlarını...Ve şüphen olmasın her kötü anında seni dinlemeye hazır biri var buralarda:)
Ps:Şu an bu yazıyı yazarken Steive Ray Vaughan Tin Pan Alley'i çalıyor ve bana ilham verdiği için senin hakkında teşekkür ediyorum 80'lerin blues devine...Six strings Down da sana gitsin neşeli gitar vuruşlarıyla beraber..
Daha nice muhabbetlere hep beraber:):)




tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''