22 Nisan 2009 Çarşamba in , ,

Enleri Bizim Buralarda Severler



Hayatım şeker tadında neden biliyor musunuz uyuyorum bol bol ve neyi sevip neyi sevmediğimi adım gibi biliyorum...Nasıl mı?Katagorize etmeyi seviyorum şu kadar sevdim yok hiç sevmedim şudur budur önyargılar ve namı değer first impression-ilk izlenim- benim hayatımda oldum olası yer tuttu..Ha yıktım mı yerle bir bile ettim ama sorun yada yazı konusu bu değil buraya nerden geldim onuda bilmiyorum..Haydi başlayalım siz okumaya ben yazmaya hayatımdaki enleri...
En sevdiğim yemek izmir köftedir(kırmızı eti yememeye çalışsam bile)
En sevdiğim sebze börülce
En içilesi su şeftali suyu
En yenilesi meyve çilek(bir de kiraz)
En yemek yerine geçebilen ise karpuz
En sevdiğim stres atma yöntemi kulak deldirmek
En sevdiğim erkeklerin dahil olduğu ülke ingiltere
En sevilen olduğum ülke İtalya
En sevdiğim köpek cinsi Husky
En sevdiğim kedi cinsi chinchilla
En 1000 kerede gitsem yine bilet alır giderim dediğim şehir Paris
En sevdiğim gün aralığı ''after the midnight''
En tene zarar göze zarar sevmediğim foton taneciği Güneş ışığı
En nefret ettiğim hayatımdan seneler götüren özelliğim kararsızlığım
En şık şıkıdım olsada yesek tadındaki tarafım içtenliğim
En hay Lillith başına taşlar yağsaydıda böyle olmasaydın dedirten yanım şaptanak karşı tarafın ruhiyatını çözüvermem
En olsa yine yaparım tahtalarım eksik benim dediğim aktivite bungee jumping
En denemek için özlemle beklenilen aktivite sky diving
En kafadan kırık çocuksu davranışım yaklaşık 120 ile giderken el frenini çekmek
En gerçek bir çocukken yaptığın çatlaklık katsayısımı yükselten davranış harekete geçmesi beklenen arabanın arkasına bisikletimin ön tekerini bağlamak
En beklenilen prens tipi ''samimiyim,korur kollarım rapunzelimi götürmeye geldim tipindeki prens tipi
En sevilen anime candy candy
En yakışıklı erkek tarafımca Hugh Grant
En karizmatiğim yakarım diyen beni de yakan erkek Johnny Deep
En korkusuz olduğum konu 4.boyut(artık ne anlarsınız açıklamayacağım:D)
En deli gibi aşık olduğum erkek henüz olmadığım erkek
En sevilen insan üstü yaratık vampir sülalesi her türlüsünü alırım




En sevilen yeni nesil Blues bayan şarkıcısı Susan Tedeschi
En harbisin siyahsın biseksüelsin kralsın ne söylersen dinlerim dediğim ikon Blues bayan şarkıcısı Bessie Smith
En yeni doya doya dinlediğim manyak gitarist ve ses Joe Bonamassa(tanırımda kendisini:):)
En çatlak ve yaşam tarzıma hayatıma damgasını vuran delişmen hatun Janis Joplin(idolüm ahh ahh)
En çok dinlenilen ve beni kendimden geçiren yabancı parça Ball and Chain
En sevilen lcd grubu:D:D Led zeppelin tabiki
En sevilen meditasyon grubum Pink Flody(dentritlerim üzerinde farklı bir etkileri var:D)
En mayıştığım söz öbeği ''kıskanıyorum'':D
En iq düşürücü adaptasyon evrimimin gerçekleşme zamanı bir çocukla karşılaştığım zaman...(çocukla çocuk olmanın getirisini çözememiş olsamda:D)
En tutulan olsada yaşasam dediğim yıl aralıgı 60-75
En dizgine gelmez dansları ettiren şarkıcı bana kesinlikle Chuck Berry..Hadi ördeğim benim...
En iyi stres atma yöntemi yemek ve pasta yapmak
En sallanılmayan hayat
En hızlı yaşanılan yine hayat
En yapmaktan korktuğum ve kendimle dalga geçtiğim yazabilenlere gibi saygı duydugum yetenek türü şiir yazmak
En çok yapılan rahatsızlık verme biçimi 3 oktavlık sesle elalem ne der demeden dream girls müzikalinin şarkılarını söylemek...
En sevilen enstrüman mızıka
En abicvim gözlüklerine yokona kurban dediğim eleman Lennon..İmagine abim benim:):)
En bonusum ruh eşim Jimi hendrix
En çok ağlatan kitap Gülünün solduğu akşam
En yemeden içmeden kestiren,o gün başlanılmışsa bile o gün bitmesi gereken aktivite kitap okumak..evet o gün içinde bitmeli:D
En mantıksız davranış suana kadar yaptığım;gözetmene sinirlenip direksiyon sınavında ışıkta drift yapmak
En sevmediğim burç erkeği ;açık ara başak ve balık
En sevdiğim burç erkeği ;koç,yay ve ikizler
En sevdiğim burç kadını;yay,balık,oğlak
En sevmediğim burç kadını;yok azıcık çabayla hepsiyle anlaşırım:D
En cehennemin dibine gitsin allah belasını versin dediğim başıma gelirse acımadığım acımayacağım sözler yalan olan sözler..
En kanım canım kim ne derse desin ölene kadar yanındayım dediğim lig efsanesi FB..
En tipsiz bulunan çirkefliğine yetişilmeyen futbolcu sanırım ayhan..
En ben onun yerine oynasam daha çok iş yaparım dediğim futbolcu Sabri
En oğlum seneler geçti elin kolun başka oynuyor dediğim dağınık oyuncu Tuncay...
En alkışlık oyuncu Semih..
En kafa göz dagıtan kafanı öpeyim dediğim kızamadığım oyuncu Lugano:D
En Abilerine uymazsan sana takdir var yoksa avcunu yalarsın dediğim yetenek Arda Turan..
En kurban olunan göbek hamile hatun göbeği:):)
En öpülesi yanak baba yanağı...
En boş zaman aktivitesi fotomodellik
En iyi hava alınan atılan zaman;10 cm topuk giyip 185 e vurdugum traposfere yaklastıgım zamanlar..
En sevilen etek mini etek
En sevdiğim ne yaparsa giyerim dediğim marka adidas...
En kavgaya sebep markalar;Mango ve Zara
En sevilen cadde Bağdat..
En sevilen semt Kadıköy..
En çıkılmayan mekan nişantaşı..
En rahat ortam Bornova...


Eni boyu hepsi bu daha sayamadığım neler var neler maydonozlu köfteler:D:Dkarnım mı acıktı nedir...Daha gelecek bakalım bu furya devam edecek :D:DKalın sağlıcakla kuzular;)

Ps:Günlük Kararımı Açıklıyorum işte burda;









tekvin bab1:'' ..ve rab insanı kendi suretinde yarattı; onları erkek ve dişi olarak yarattı.''
tekvin bab2:'' ..ve onun kaburga kemiklerinden birini aldı ve yerini etle kapladı ve rab adamdan aldığı kaburga kemiğinden bir kadın yaptı. ''